تاریخ انتشار: 1397/05/10 23:20
کد خبر: 136164

چالش وفاداری؛ این بار پیش‌روی هواداران پرسپولیس

هواداران پرسپولیس حالا در همان موقعیتی قرار گرفته‌اند که کمی پیش، بازیکنان از آن گذشتند. «چالش وفاداری» را یادتان هست؟ چیزی که خود هواداران باب کردند تا بازیکنان بدون قرارداد پرسپولیس را برای ماندن زیر فشار بگذارند.
چالش وفاداری؛ این بار پیش‌روی هواداران پرسپولیس

 وحید امیری، کمال کامیابی‌نیا، فرشاد احمدزاده، صادق محرمی، محمد انصاری، محسن ربیع‌خواه، بوژیدار رادوشویچ و شجاع خلیل‌زاده در پایان لیگ هفدهم آزاد می‌شدند که البته شجاع پیش از پایان فصل، امضا داد که می‌ماند و جدایی محرمی و حضورش در دینامو زاگرب هم در زمستان نهایی شده بود.
با توجه به محرومیت نقل و انتقالاتی باشگاه و همچنین پیشنهادهایی که گاه و بیگاه مطرح می‌شد، پرسپولیس برای ماندن دیگر بازیکنان آزادش امیدی نداشت و در عین حال از برآورده کردن خواسته‌های مالی آنها هم عاجز بود. با این حال هواداران کمپینی در فضای مجازی راه انداختند با نام چالش وفاداری تا شاید با احساسی کردن ماجرا، بازیکنان محبوب‌شان را در پرسپولیس نگه دارند. آنها هنوز که هنوز است، از احمدزاده و امیری و محرمی دلخورند که در این فصل سخت پرسپولیس را تنها گذاشتند و برای پیدا کردن رویایشان راه اروپا را در پیش گرفتند.
 این بازیکنان در چالش وفاداری به پرسپولیس رد شدند اما شاید هوادارانی که این چالش را پیش‌روی قرمزپوشان گذاشته بودند، فکرش را هم نمی‌کردند که خودشان روزی در همین دام گرفتار شوند. گرفتار شاید واژه درستی نباشد اما به هر حال آنها امروز در همان جایگاهی ایستاده‌اند که جای پای بازیکنان هنوز از آن پاک نشده اما خب کسی نیست که هواداران پرسپولیس را به چالش دعوت کند. البته شاگردان برانکو بعد از پیروزی در بازی اول که اتفاقا با حمایت مثال‌زدنی هواداران مشهدی همراه شد، در صفحات شخصی‌شان در فضای مجازی مدام از نیاز پرسپولیس به حمایت و همراهی هواداران نوشتند و اگر چه نه به حالت تهدید‌آمیز اما در مصاحبه‌هایشان هم هر روز هواداران را به حضور در ورزشگاه‌ و حمایت از تیم دعوت می‌کنند.
حالا باید ببینیم هوادارانی که خون بازیکنان را در شیشه کرده بودند که باید بمانید، خودشان از این چالش وفاداری سربلند بیرون می‌آیند؟ البته هواداران پرسپولیس نشان داده‌اند که اعتماد زیادی به برانکو و تیمش دارند و در این دو سه فصل هم از آنها حمایت کرده‌اند اما حالا که دست‌ و بال پرسپولیس را بسته‌اند، آنچه سرنوشت ساز به نظر می‌رسد حضور آنها در ورزشگاه به ویژه در بازی‌های خانگی است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4pplpa

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


عالیشاه: بعد از اولین بازی ام برای پرسپولیس مصاحبه میکنم