تاریخ انتشار: 1397/05/11 09:25
کد خبر: 136135

هدف سپیدرودی ها در بازی مقابل سپاهان مشخص شد

سرپرست سپیدرود رشت با اشاره شناسایی نقاط قوت و ضعف این تیم در تمرینات هفته جاری، تأکید کرد: کسب هر سه امتیاز بازی با سپاهان تنها هدف بازیکنان و کادر فنی سپیدرود است.
هدف سپیدرودی ها در بازی مقابل سپاهان مشخص شد

افشین ناظمی در گفتگو با خبرنگار با اشاره به اینکه سپیدرود رشت تنها تیم لیگ برتری بوده که تمرینات و آمادسازی خود را دیر شروع کرده است، اظهار کرد: مجموع تمرینات و بازی های تدارکاتی تیم سپیدرود رو به ۲۹ روز نیز نرسیده است.

وی به شکست تیم سپیدرود رشت در بازی نخست لیگ هجدهم برابر سایپا و همچنین بازی روز جمعه این تیم در مقابل سپاهان اصفهان در رشت اشاره کرد و افزود: امیدواریم در این بازی که سپیدرود با حضور هواداران پرشور خود ۱۲ نفرِ بازی می کند نتیجه خوبی کسب کنیم.

سرپرست سپیدرود رشت خاطرنشان کرد: با توجه به گذشت یک هفته از آغاز رقابت های لیگ برتر، سپیدرود از نظر روحی و روانی و همچنین شناسایی نقاط ضعف و قوت در شرایط بهتری قرار دارد.

وی در ادامه با اشاره به آنالیز تیم فوتبال سپاهان اصفهان توسط کادر فنی، گفت: انتظار می رود با توجه به این شرایط روز جمعه شاهد یک بازی خوب و تماشاگر پسند باشیم.

ناظمی با بیان اینکه تیم سپیدرود در بازی روز جمعه برای کسب هر سه امتیاز وارد میدان می شود، تصریح کرد: از هواداران تیم سپیدرود نیز انتظار داریم در روز جمعه با حضور پرشور خود قوت قلبی برای این تیم بوده و تنها به تشویق تیم خود بپردازنند.

وی همچنین به تلاش مالکان باشگاه برای فراهم کردن امکانات لازم برای آماده سازی بهتر و پرقدرت تر تیم سپیدرود اشاره کرد و یادآورشد: آنچه که کادر فنی از نظر امکانات و تجهیزات سخت افزاری و کمک تمرینی نیاز دارند مالکان فراهم کرده اند.

سرپرست سپیدرود رشت همچنین به برنامه روز دوشنبه ۹۰ و صحبت مالک سابق و جدید باشگاه سپیدرود نیز اشاره و اظهار کرد: بازیکنان و اعضای کادر فنی به دور از همه حواشی تنها به فکر تمرین و حضور قدرتمند در لیگ هستند.

 تیم فوتبال سپیدرود رشت روز جمعه ۱۱ مرداد ماه در ورزشگاه سردار جنگل رشت در هفته دوم لیگ برتر میزبان تیم فوتبال سپاهان اصفهان است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3kyz7x

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


اقدام جالب سپاهان پیش از دیدار با سپیدرود