تاریخ انتشار: 1397/05/11 13:23
کد خبر: 136098

یک هفته پرتنش در انتظار استقلال و سایر بدهکاران؛ مجوز استقلال، پدیده و سپیدرود لغو شد

استقلال و دو باشگاه دیگر باز هم مجوز موقت و یک هفته ای برای استفاده از بازیکنان جدید خود در لیگ هجدهم دریافت کردند چون کمیته انضباطی مجوزهای آنها را لغو کرد.
یک هفته پرتنش در انتظار استقلال و سایر بدهکاران؛ مجوز استقلال، پدیده و سپیدرود لغو شد

در شرایطی که یکی دو روز قبل اعلام شد کمیته تعیین وضعیت سازمان لیگ مجوز رسمی و قطعی  برای استقلال، پدیده و سپیدرود صادر کرده تا از خریدهای جدید خود بهره ببرند رئیس کمیته نقل و انتقالات سازمان لیگ از لغو این مجوز قطعی توسط کمیته انضباطی خبر داد و مدعی شد این سه باشگاه تنها می توانند به صورت موقت برای هفته دوم از نفرات جدید خود بهره ببرند.

فریبرز محمودزاده با تایید این خبر گفت:« باشگاه های استقلال، پدیده و سپیدرود که مجوز قطعی شان از سوی کمیته انضباطی لغو شده تنها مجوز موقت برای هفته دوم از کمیته انضباطی دارند و بعد از بازی باید تکلیف پرونده های بدهکاری خود را روشن کنند چون در غیر این صورت دیگر نمی توانند از خریدهای جدید خود بهره ببرند. همچنین باشگاه نفت مسجد سلیمان هم تا کنون مجوزی برای بهره بردن از خریدهای خود دریافت نکرده و نمی تواند از بازیکنانش در هفته دوم بهره ببرد».

حال با این اتفاق به نظر می رسد سران استقلال و سایر باشگاه های بدهکار یک هفته پرتنش دیگر پیش رو خواهند داشت چون این بار با ورود کمیته انضباطی به نظر می رسد این تیم ها باید تمام و کمال بدهی ها و احکامی که پیرامون طلب افراد مختلف صادر شده است، را پرداخت کنند تا از نفرات جدید بهره ببرند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/27aogn

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


دو ناکامی بزرگ استقلال در آستانه لیگ