تاریخ انتشار: 1397/05/11 15:07
کد خبر: 136085

مدیرعامل نفت مسجدسلیمان:با شاکیان به توافق رسیدیم

مدیرعامل باشگاه نفت مسجدسلیمان گفت: رضایت تمام شاکیان باشگاه را گرفتیم و مقابل پارس جنوبی تمام بازیکنان مان را در اختیار داریم.
مدیرعامل نفت مسجدسلیمان:با شاکیان به توافق رسیدیم

کیوان بابادی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار اظهار داشت: با کمک یکی از ارگان های استان با تمام بازیکنانی که از باشگاه طلب داشته و شاکی شده بودند به توافق رسیدیم و در بازی فردا مقابل پارس جنوبی هیچ مشکلی نداریم.

مدیرعامل باشگاه نفت مسجدسلیمان به مبالغ پرداختی به شاکیان باشگاه اشاره کرد و گفت: حمید بوحمدان در مجموع 3 میلیارد و 30 میلیون ریال از باشگاه طلب داشت که یک میلیارد و 480 میلیون ریال آن را بخشید و به توافق رسیدیم که مابقی آن که مبلغ یک میلیارد و 550 میلیون ریال است از سوی باشگاه پرداخت شود.

وی با اشاره به این که میزان طلب حامد محمودی دیگر بازیکن سابق تیم بیش از یک میلیارد ریال بود که توافق این بازیکن را گرفتیم و مبلغ مورد نظر پرداخت می شود افزود: همچنین حمزه حدادی بابادی یک میلیارد و 440 میلیون ریال از باشگاه طلب داشت که با این بازیکن به توافق رسیدیم و رضایت او را جلب کردیم.

بابادی همچنین ادامه داد: رضا نادرزاده دیگر بازیکن تیم مبلغ 20 میلیون ریال از 190 میلیون ریال طلب خود را بخشید و رضایت او را جلب کردیم تا از شکایت خود صرف نظر کند همچنین حسین مالکی 200 میلیون ریال از یک میلیارد و 360 میلیون ریال طلب خود را بخشید و رضایت این بازیکن را نیز گرفتیم.

وی با اشاره به این که رضایت علی حمیداوی دیگر بازیکن تیم- با طلب 400 میلیون ریالی -را گرفتیم افزود: همچنین کیومرث چراغی 200 میلیون ریال از یک میلیارد و 360 میلیون ریال طلب خود را بخشید و رضایت این بازیکن را گرفتیم.عیسی هندیجانی دیگر بازیکن تیم 600 میلیون ریال از باشگاه طلب داشت که 200 میلیون ریال آن را بخشید و به توافق رسیدیم که مابقی میزان قرارداد این بازیکن را پرداخت کنیم.

مدیرعامل باشگاه نفت مسجدسلیمان عنوان کرد: بازیکنان تیم ما در حال حاضر از وضعیت روحی و روانی خوبی برخوردار هستند و برای این که با شرایط جوی بوشهر بیشتر آشنا شود از روز سه شنبه به این استان سفر کرده اند.

تیم نفت مسجدسلیمان از ساعت 20:30 روز پنجشنبه میهمان تیم پارس جنوبی جم در بوشهر خواهد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4mjgx5

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


دوئل تیم تازه لیگ برتری شده با پارس جنوبی جم
دومین دربی برای پارسی ها؛