تاریخ انتشار: 1397/05/11 15:59
کد خبر: 136080

سروش، بازی دو سر باخت / بازی نکردن رفیعی به ضرر خودش و پرسپولیس

مسئله این است، سروش رفیعی باید فردا مقابل پرسپولیس بازی کند یا نه؟
سروش، بازی دو سر باخت / بازی نکردن رفیعی به ضرر خودش و پرسپولیس

مهم ترین سئوالی که امروز در حاشیه هفته دوم لیگ برتر پیش آمده این است که سیروس پورموسوی مقابل پرسپولیس از سروش رفیعی استفاده می کند یا خیر.

سروش رفیعی بعد از بازگشت به فوتبال ایران به پرسپولیس بازگشت اما به دلیل بسته بودن پنجره نقل و انتقالاتی سرخ ها ناچار شد نیم فصل اول را در تیمی به جز پرسپولیس توپ بزند و این قرعه به نام فولاد افتاد تا در نیم فصل نخست از این بازیکن نخبه استفاده کند.

حضور رفیعی در فولاد این ویژگی را داشت که رویارویی سروش و پرسپولیس خیلی زود و در همان هفته دوم روی دهد. حال که در آستانه این بازی که به قول برانکو یک دربی ایرانی است قرار گرفته ایم، مهم ترین سئوال پیش روی این بازی این است که آیا بازیکنی که قرار است نیم فصل دوم برای پرسپولیس بازی کند در  این بازی مقابل این تیم بازی خواهد کرد یا خیر.

در حالی که طبیعی آن است که سروش رفیعی در این بازی با تمام توان مقابل تیم آینده اش بازی کند، شنیده می شود تلاش پرسپولیسی ها بر آن است تا این بازیکن در بازی هفته دوم به میدان نرود.

واقعیت است که سروش، بازی کردن و بازی نکردنش یک بازی دو سر باخت برای خودش و سرخ پوشان است. اگر رفیعی برابر پرسپولیس بازی کند و کوچکترین اشتباهی سهوا انجام دهد متهم به کم کاری می شود و اشتباه نکردن و خوب بازی کردنش هم باعث خدشه در محبوبیت او نزد هواداران پرسپولیس می شود.

بازی نکردن این بازیکن در این بازی هم می تواند می تواند تبعات زیادی برای سروش و فولاد داشته باشد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3ex68y

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



پیشنهاد عجیب و غریب سروش رفیعی؛ آپشن هم می‌خواهم!