تاریخ انتشار: 1397/05/11 16:40
کد خبر: 136073

این تیم هیچ شباهتی به استقلال نیم‌فصل دوم سال پیش نداشت!

بازیکن اسبق استقلال درباره شرایط استقلال گفت: خرید‌های جدید خوبند، اما خیلی دیر برای خرید این بازیکنان اقدام شد.
این تیم هیچ شباهتی به استقلال نیم‌فصل دوم سال پیش نداشت!

 استقلال لیگ را با قدرت شروع نکرد و در آزادی مقابل پیکان متوقف شد. هواداران آبی از عملکرد ضعیف مدیران در نقل و انتقالات حسابی شاکی بودند، اما در چند روز گذشته تبریزی و نیومایر جذب شدند و در همین راستا با علی موسوی بازیکن اسبق استقلال گفتگو کردیم.

*درباره بازیکنان جدید استقلال صحبت کنید. تبریزی و نیومایر جایگزین‌های مناسبی هستند؟

خرید‌های جدید خوبند، اما خیلی دیر برای خرید این بازیکنان اقدام شد. نمی‌دانم اول فصل چه اتفاقی می‌افتد که تیم به هم می‌ریزد. ۳ سال است استقلال نیم‌فصل اول را از دست داده. امیدوارم این دو یار جدید مثل تیام زود در استقلال جا بیفتند تا آبی‌ها امتیازات بیشتری را از دست ندهند.

*بازی استقلال – پیکان را چطور ارزیابی کردید؟

استقلال هنوز در شوک از دست دادن بازیکنانش بود و سازماندهی لازم را نداشت. این تیم هیچ شباهتی به استقلال نیم‌فصل دوم سال پیش نداشت. استقلال اگر می‌خواهد برای قهرمانی خیز بردارد، باید زود خودش را جمع و جور کند تا از رقیب سنتی و اصلی‌اش عقب نماند.

*نظرتان راجع به جوان‌هایی که مقابل پیکان بازی کردند، چیست؟

بازیکن‌های خوبی هستند، اما ممکن است این جوانی کار دست استقلال بدهد. باید در تیم تلفیقی از جوان‌ها و باتجربه‌ها به وجود بیاید و لازم است بازیکنانی در ترکیب باشند که به جوان‌تر‌ها تجربه خود را منتقل کنند.

*روح‌الله باقری هم که شماره ۱۰ پوشیده بود.

خب، این شماره تن بازیکنان بزرگی بوده و روح‌ا... باید قدر خودش را بداند و وارد مسائل حاشیه‌ای نشود تا برای استقلال مثمرثمر باشد.

*دلیل استقبال کم هواداران چه بود؟

هواداران خیلی اذیت شدند. بیشترین شوک به هواداران وارد شد. از بی‌سر و سامانی مدیریت تا کوچ بازیکنان خوبی که در تیم بودند.

*بازی استقلال مقابل ذوب‌آهن را چطور می‌بینید؟

استقلال اگر می‌خواهد مدعی باشد، باید در این بازی نتیجه بگیرد. یک طور‌هایی فینال زودرس برای آبی‌هاست و از نظر روحی – روانی بسیار مهم است.

*نظرتان راجع به دو بازی آسیایی استقلال مقابل السد چیست؟

تیم‌های عربی چند سالی است از فوتبال ما فاصله گرفته‌اند و ما همچنان درجا می‌زنیم و درگیر مسائل حاشیه‌ای هستیم. تیم‌های عربی هر سال قوی‌تر می‌شوند، اما شاید بتوانیم با تماشاچی‌ها، کم و کاستی فوتبال ایران را مثل همیشه بپوشانیم.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/369nj7

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


عجیب اما واقعی؛ بازیکنان مصدوم استقلال پیشی گرفتند!