تاریخ انتشار: 1397/05/12 14:17
کد خبر: 135965

امیدوارم استقلال یا پرسپولیس قهرمان لیگ قهرمانان شوند

وزیر ورزش و جوانان گفت: وضعیت تیم ملی با شرایط استقلال و پرسپولیس رابطه مستقیم دارد و نتایج تاریخی ایران در جام جهانی فوتبال نیز یکی از دلایل مهمش شرایط خوب این دو تیم بود.
امیدوارم استقلال یا پرسپولیس قهرمان لیگ قهرمانان شوند

به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، مسعود سلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان در دیدار با علی پروین پیشکسوت فوتبال ایران در خصوص وضعیت فوتبال ملی و رابطه مستقیم آن با شرایط دو باشگاه استقلال و پرسپولیس صحبت کرد.

وزیر ورزش و جوانان در این دیدار گفت: هر زمانی که این دو باشگاه قوی بودند، فوتبال ملی ما هم شرایط خوبی داشته است. امسال هم که تیم ملی ما در جام جهانی روسیه نتایج تاریخی گرفت، یکی از دلایل مهمش این بود که استقلال و پرسپولیس وضع‌شان خوب است.

وی با تاکید دوباره بر شرایط خوب سرخ آبی‌های پایتخت، افزود: هر کدام از آنها یک جام داخلی را فتح کردند و هر دو در لیگ قهرمانان آسیا موفق بوده‌اند و تا یک چهارم صعود کردند. ان شاءالله یکی از دو تیم استقلال و پرسپولیس امسال فاتح لیگ قهرمانان آسیا شود.

سلطانی فر با اشاره به سه بازی تیم ملی در جام جهانی روسیه، گفت: ایرانی‌هایی که از کشورهای دیگر آمده بودند هم دلشان با تیم ملی بود و قلب همه آنها و مردم کشور برای عزت و سربلندی ایران می‌تپید.

وزیر ورزش و جوانان تاکید کرد: بازی‌ها و نتایج تاریخی تیم ملی در جام جهانی باعث شد، یک ملت بخندد، شاد شود، احساس غرور کند و اعتماد به نفس داشته باشد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3qpma9

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


دستو وزیر ورزش برای رسیدگی به وضعیت درمانی بازیکن سابق استقلال