تاریخ انتشار: 1397/05/12 16:09
کد خبر: 135951

از دست خودم عصبانی بودم/اصلا و ابدا به نظر آقای گل محمدی اعتراضی نداشتم!

کاپیتان تیم فوتبال پدیده درباره اعتراض به تعویض گفت: از دست خودم عصبانی بودم و سرمربی اگر صلاح بداند دقیقه 5 من را تعویض کند هیچ اعتراضی به تصمیمش نخواهم داشت.
 از دست خودم عصبانی بودم/اصلا و ابدا به نظر آقای گل محمدی اعتراضی نداشتم!

رضا ناصحی کاپیتان و مدافع مشهدی ها که با نظر یحیی گل محمدی در نیمه اول تعویض شده بود پس از خروج از زمین کاور تعویضش را برتن نکرد که به نظر می رسید این اعتراضی است به سرمربی پدیده اما او در گفت و گو با خبرنگار این موضوع را تکذیب می کند و می گوید: ناراحتی و دلخوری من در زمان خروج از زمین فقط و فقط به خاطر نتیجه ای که کسب کردیم و عملکرد خودم در این بازی بود اصلا و ابدا من به نظر آقای گل محمدی اعتراضی نداشتم ضمن آنکه من دو هفته ای است با مصدومیت به زمین می روم و این موضوع من را کلافه کرده است و یکی دیگر از دلایل عصبانیتم همین درد در ناحیه کمرم بود.

 

وی افزود: البته اینکه بازیکنی آن هم در نیمه اول تعویض شود و دلخور باشد چیزی نرمال و عادی است و هیچ بازیکنی نمی تواند بگوید که من از تعویض ناراحت نشده ام اما من تابع سرمربی هستم؛ اگر آقای گل محمدی صلاح می دانستند که من باید در دقیقه 5 تعویض شوم هم ناراحت نمی شدم چون نظر ایشان مقدم بر هر چیزی است.

 

او در ادامه گفت: آقای گل محمدی در کارشان خبره هستند و ما اگرچه در این بازی از حریف عقب بودیم اما با تعویض های خوب، به موقع و تجربه آقای گل محمدی توانستیم بازی را تغییر بدهیم و پیروز شویم و نتیجه را به سود خودمان کنیم آن هم در دقایقی که هیچ کس تصورش را نمی کرد که پدیده به گل برسد.

 

ناصحی در پایان از زحمات بچه های تیم پدیده تشکر کرد و گفت: واقعا باید به همه بچه های تیم بگویم دستتان درد نکند که نتیجه را در شرایط سخت آن هم 10نفره به سود خود کردید و واقعا باید به همدلی و تلاش بی امان شان دست مریزاد گفت. ان شاالله باز هم این نتیجه را در ادامه لیگ تکرار کنیم.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/48bpen

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


گل‌محمدی: از بازی با استقلال خوزستان برد می‌خواهیم