تاریخ انتشار: 1397/05/12 16:34
کد خبر: 135948

هافبک پیکان: این بازی مثل دربی سرخابی‌ها بود

ماهان رحمانی هافبک تیم فوتبال پیکان از گلزنی به تیم سابقش ابراز خوشحالی کرد.
هافبک پیکان: این بازی مثل دربی سرخابی‌ها بود

با تعویض دقایق پایانی مجید جلالی پیکان توانست یک بازی پرگل را در هفته دوم تجربه کند. رحمانی در مورد گلزنی اش پس از ورود به زمین آن هم در دقایقی که شاید کسی تصورش را نمی کرد گفت: من با تجربه حضور در تیم سایپا در تمام دقایق بازی به این موضوع فکر می کردم که اگر به زمین بروم یک روز خوب را برای خودم خواهم ساخت.

 

او در پاسخ به این سوال که آیا در زمان حضورت در سایپا دلخوری داشتی که اینطور فکر می کردی گفت: نه، اصلا اینطور نیست. هر بازیکنی در هر تیمی که قبلا بوده پس از رویارویی با تیم سابقش انگیزه زیادی برای ارائه نمایش خوب دارد که من هم از این قاعده مستثنی نیستم. شما اگر بازی را دیده باشید من به آن شکل هم شادی گل نکردم و به پاس حضور سابق در این تیم به آنها احترام گذاشتم.

 

از رحمانی می پرسیم آیا اگر از ابتدا در این بازی بودی با وجود انگیزه ای که داشتی گل های بیشتری به ثمر می رساندی یا خیر که خاطرنشان می کند: نمی دانم! شاید اگر از ابتدا در بازی بودم اصلا گل نمی زدم یا شاید اتفاق دیگری رخ می داد. همه این ها لطف خدا و اعتماد آقای جلالی است که باید سپاسگزار باشم. درست است که می گویم روی نیمکت به این فکر می کردم که اگر به زمین بروم گل می زنم اما اینکه گل زدم شور و هیجان و انگیزه پیکان برای نمایش یک بازی پرگل بود. از بیرون زمین وقتی به این بازی نگاه می کردی انگار دربی سرخابی ها را تماشا می کردی نه دربی خودروسازان را. بچه ها خیلی در این بازی خوب کار کردند. البته ما در بازی قبل مقابل استقلال هم خوب بودیم اما این بازی انگار توان و قدرت بچه ها بالا برده بود.

 

او در مورد بازی هفته آینده شان با سپاهان هم می گوید: شک نکنید که بازی سختی با سپاهان داریم اما ما برای آن بازی هم برنامه خاص خودش را داریم و می رویم که امتیاز بگیریم. پیکان امسال فقط به قصد کسب امتیاز ولو یک امتیاز مقابل حریفان بازی می کند. البته نباید فراموش کنیم که بازی مقابل تیم های امیر قلعه نویی همیشه  سخت است البته ما هم تجربه و دانش آقای جلالی را بالای سر خود داریم و به اصفهان می رویم تا با امتیاز به خانه برگردیم.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/458mqx

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



باخت سنگین تیم دایی در دربی خودروسازان