تاریخ انتشار: 1397/05/12 23:11
کد خبر: 135872

سرجیو: برابر گسترش فولاد استحقاق ما بیش از یک امتیاز بود

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: گرفتن یک امتیاز بهتر از ترک زمین بدون امتیاز بود، اما فکر می‌کنم استحقاق بیش از اینها را داشتیم.
سرجیو: برابر گسترش فولاد استحقاق ما بیش از یک امتیاز بود

 پائولو سرجیو پس از تساوی یک - یک صنعت نفت مقابل گسترش فولاد گفت: گسترش فولاد در نیمه اول بازی خوبی ارائه کرد، اما چون به گرمای هوا عادت نداشت، هر چقدر که از زمان بازی می‌گذشت، کمی افت کرد. با این حال ثبات در کاری تیمی ایجاد می‌َشود، نه در کار انفرادی.

وی با بیان اینکه صنعت نفت خیلی خوب توانست توپ را در زمین به چرخش دربیاورد، تصریح کرد: در تمام دقایق بازی توپ را در اختیار داشتیم، اما نیاز داریم که سرعت بیشتر را چاشنی کار خود قرار دهیم تا تعادل تیم حریف را بشکنیم و موقعیت ایجاد کنیم. با این حال موقعیت‌های خوبی به وجود آوردیم، اما با یک اشتباه گل خوردیم و در موقعیت خطرناکی قرار گرفتیم. گرفتن یک امتیاز بهتر از ترک زمین بدون امتیاز بود، اما فکر می‌کنم استحقاق بیش از اینها را داشتیم.

سرمربی صنعت نفت در مورد سوال خبرنگاری درخصوص عملکرد ضعیف شهاب گردان، به خصوص در خروج از دروازه و مُشت توپ، و اینکه آیا نفتی‌ها جایگزینی برای او دارند یا خیر، گفت: برای جایگزینی او گزینه داریم، اما با نظر شما موافق نیستم. ممکن است هر کسی اشتباه کند. فوتبال همین است. شاید یک دروازه‌بان باتجربه، کارش را به درستی انجام ندهد. با این حال کاملاً به گردان اطمینان دارم. در فوتبال ممکن است اشتباه اتفاق بیفتد. فوتبال هم مانند زندگی است. شما باید برای هر جزئیاتی زحمت بکشید و نمی‌شود با یک اشتباه، کار بازیکن را ارزیابی کنید. گردان برای ما خوب بازی کرد، اما در این هفته روی مُشت کردن‌های او تمرکز خواهیم کرد.

سرجیو با اشاره به نیاز تیمش به یک مهاجم خاطرنشان کرد: امروز نیاز داشتیم که یک مهاجم توپ را بگیرد، آن را در زمین حریف بچرخاند و موقعیت ایجاد کند. با همکارانم صحبت کردم و این یکی از مشکلاتی است که باید آن را حل کنیم. روی این موضوع کار کردیم و باید ببینیم چه اتفاقی رخ خواهد داد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/458eyo

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



خلاصه بازی صنعت نفت آبادان 1 - 1 گسترش فولاد + فیلم