تاریخ انتشار: 1397/05/13 10:37
کد خبر: 135837

مشکل بزرگ کامیابی نیا بعد از مصدومیت دوباره

هافبک توانمند سرخپوشان بار دیگر از ناحیه کتف دچار آسیب دیدگی شد.
مشکل بزرگ کامیابی نیا بعد از مصدومیت دوباره

 کتف کمال کامیابی نیا به خاطر یک شوخی نافرجام در استخر، مدت‌ها قبل دچار دررفتگی شد و از آن روز تا کنون که زمان زیادی هم نمی‌گذرد، کتف این بازیکن ۵ بار در رفته و هر بار، پزشکان تیم مجبور می‌شوند کتف کمال را در بیمارستان جا انداخته و او را تحت درمان قرار بدهند. او در بازی با فولاد، در دقیقه ۱۷ و بر اثر پرتاب یک اوت دوباره از همان ناحیه مصدوم شد.  

جدا از مصدومیت مزمن برای این بازیکن، درد زیادی که کمال مجبور است تحمل کند و با هر بار مصدومیت، آن را پشت سر می‌گذارد نیز، به لحاظ عصبی و روانی بر روی عملکرد این بازیکن تاثیرگذار است. او همچنین بعد از هر بار جا انداختن کتف خود مجبور است چند روزی را به استراحت بپردازد و از این رو، از شرایط ایده آل بدنی و همچنین ترکیب اصلی سرخ‌ها دور می‌شود. از دست دادن شرایط مسابقه و تمرینات گروهی نیز دیگر لطمه ایست که به کمال وارد می‌آید.

اگر این طور در نظر بگیریم که کامیابی نیا این بار نیز احتیاجی به عمل جراحی ندارد، حداقل باید بین ۱۴ تا ۲۱ روز یعنی دو تا سه هفته استراحت داشته باشد. البته امکان دارد زودتر از این زمان، مهیای تمرینات گروهی شود، اما ریسک بازگشت فوری او به میدان بسیار بالاست، زیرا کتف کمال آُسیب پذیر شده و هر لحظه و با هر برخوردی امکان دارد کتف از جا درآمده و نیاز به درمان مجدد و صرف زمان داشته باشد.

با توجه به اینکه زمان زیادی تا بازی با الدحیل قطر باقی نمانده و کمال نیز فرصت چندانی برای بازگشت دوباره به ترکیب اصلی تا روز ۶ شهریور ماه ندارد، بعید به نظر می‌رسد او به آن بازی مهم و حیاتی برسد. کمال توانایی‌های زیادی دارد، اما باید دید بالاخره چطور می‌خواهد از سد این مصدومیت سنگین عبور کند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4mjddw

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


بازگشت ستاره پرسپولیس به تمرینات سرخ پوشان