تاریخ انتشار: 1397/05/13 15:55
کد خبر: 135808

نگاهی به شماره پیراهن بازیکنان پرسپولیس در لیگ هجدهم

بدون هیچ شک و تردیدی، پرسپولیس به عنوان قهرمان لیگ، می‌تواند به بازی‌ها هیجان بیشتری بدهد به خصوص که در این سال‌ها در اوج آمادگی به سر می‌برد و توانایی‌های بالایی از خود نشان داده است.
نگاهی به شماره پیراهن بازیکنان پرسپولیس در لیگ هجدهم

با شروع دوباره لیگ برتر، هیجان به فوتبال ایران برگشت و مثل همیشه غول‌ها هم راه‌شان به سمت جذاب کردن این تورنمنت را استارت زدند. بدون هیچ شک و تردیدی، پرسپولیس به عنوان قهرمان لیگ، می‌تواند به بازی‌ها هیجان بیشتری بدهد به خصوص که در این سال‌ها در اوج آمادگی به سر می‌برد و توانایی‌های بالایی از خود نشان داده است. 
به بهانه شروع دوباره لیگ، سری به لیست پرسپولیسی‌ها زدیم تا نگاهی به شماره پیراهن بازیکنان این تیم داشته باشیم. لیستی که در نیم‌فصل، با حضور حداقل ۵ بازیکن جدید، هیجان‌انگیزتر هم خواهد شد. این لیست و شماره بازیکنان را بخوانید. 
شماره ۱) علیرضا بیرانوند: عملکرد فوق العاده در جام جهانی از او یک ستاره واقعی ساخت. حقش است شماره یک پرسپولیس باقی بماند، اما سؤال اینجاست، آیا خودش تا پایان فصل سرخپوش می‌ماند؟! 
شماره ۲) امید عالیشاه: برگشت و پیراهنش را از صادق محرمی تحویل گرفت. شماره ۲ پرسپولیس البته یک مدافع نیست بلکه یک وینگر و مهاجم است. 
شماره ۳) شجاع خلیل‌زاده: می‌گویند حالا که فرشاد احمدزاده از پرسپولیس رفته، شجاع شده پسر برانکو! شماره تک‌رقمی دارد و کنار سیدجلال بازی می‌کند. 
شماره ۴) سیدجلال حسینی: سوپرمن سرخ‌ها سال هاست این شماره را در تیم‌های مختلف به تن می‌کند و حتی نام کلینیک دندانپزشکی او نیز، همین است؛ ۴! 
شماره ۵) بشار رسن: به خاطر علاقه اش به نشات اکرم شماره ۵ را از فصل پیش گرفت. این شماره معمولاً متعلق به مدافعان است، اما او در کانال راست فاز تهاجمی بازی می‌کند. 
شماره ۶) این شماره بعد از کریم باقری به سختی پر شد. برای مدتی محسن بنگر شماره ۶ پوشید، اما در این فصل این شماره خالی است. 
شماره ۷) سروش رفیعی: یکی از شروط بازگشت سروش همین بود که دوباره شماره ۷ بپوشد. اتفاقاً رخصت پوشیدن این پیراهن را از علی پروین گرفته و هیچ مشکلی برای این کار ندارد. 
شماره ۸) احمد نوراللهی: از علی کریمی، مجتبی محرمی، ناصر محمدخانی و... رسید به احمد نواللهی! وظیفه اش واقعاً سنگین است زیرا شماره ۸ پرسپولیس، یک شماره معمولی نیست. 
شماره ۹) مهدی ترابی: این پیراهن را قرار بود فصل آینده، وحید امیری به تن کند، اما آن را در کمد گذاشت تا در نیم‌فصل دوم، مهدی ترابی به پرسپولیس بیاید و آن را بپوشد. ۹ شماره جذابی برای سرخ‌ها در این فصل خواهد بود. 
شماره ۱۰) مهدی شریفی: وقتی مدیران باشگاه با مهدی مذاکره کردند، پیشنهاد دادند تا صاحب پیراهن شماره ۱۰ که به نوعی میراث علی دایی است، باشد، او هم به سرعت این پیشنهاد را پذیرفت تا این پیراهن، لهجه اصفهانی بگیرد. 
شماره ۱۱) کمال کامیابی‌نیا: خط میانی پرسپولیس با حضور کمال حسابی محکم است. کامیابی‌نیا شاید گاهی گاف بدهد، اما حضورش برای پرسپولیس یک نعمت است. 
شماره ۱۲) ابوالفضل درویش‌وند: برانکو اعتقاد دارد این بازیکن آینده پرسپولیس است. باید ببینیم در آینده چه سرنوشتی در انتظار درویش‌وند خواهد بود. 
شماره ۱۳) حسین ماهینی: کاپیتان دوم تیم و یکی از پردوام‌ترین سرخپوشان طی سال‌های اخیر. حسین می‌گوید شماره ۱۳ را با هیچ شماره دیگری عوض نمی‌کند. 
شماره ۱۴) این پیراهن در فصل گذشته در اختیار رضا کرملاچعب بود ولی او نتوانست کار خاصی انجام بدهد و از پرسپولیس رفت تا شماره ۱۴ خالی بماند. 
شماره ۱۵) محمد انصاری: واقعاً چرا انصاری شماره ۱۵ می‌پوشد؟ چرا مثلاً شماره ۵ یا ۶ را انتخاب نمی‌کند؟ یادمان باشد حتماً این سؤال را از حاجی انصاری بپرسیم! 
شماره ۱۶) فصل قبل هم پرسپولیس شماره ۱۶ نداشت، این فصل هم ندارد. یکی از معروف‌ترین بازیکنان پرسپولیس با شماره ۱۶ رضا شاهرودی بود. 
شماره ۱۷) دو فصل قبل، صادق محرمی این پیراهن را پوشید، اما آن را تبدیل به شماره ۲ کرد. شماره ۱۷ با نام فرشاد پیوس و سپس مهدی مهدوی‌کیا جذاب شد، اما حالا خالی مانده است. 
شماره ۱۸) محسن ربیع‌خواه: می‌گوید شماره پیراهن برایش مهم نیست، اما شماره ۱۸ را دوست داشته و به همین خاطر آن را انتخاب کرده است. 
شماره ۱۹) این شماره متعلق به وحید امیری بود. او دوست داشت صاحب شماره ۹ باشد، اما دو فصل این شماره را بر تن مهدی طارمی دید. در این فصل هم مهدی ترابی آن را به تن می‌کند. 
شماره ۲۰) شاهین عباسیان: از جمله بازیکنان جوان است که شاید فرصت‌های کوتاهی در این نیم‌فصل برای حضور در میدان داشته باشد. 
شماره ۲۱) آدام همتی: نوه سعید راد، مدافع و هافبک مورد علاقه برانکو است. نزدیکان پرسپولیس می‌گویند آدام می‌تواند خودش را در همین نیم‌فصل، فیکس سرخ‌ها کند. 
شماره ۲۳) محمدامین اسدی: مهاجمی تکنیکی و چهارچوب‌شناس که با اتفاقات عجیبی در فصل گذشته راهی پرسپولیس شد. همان بحث خودکشی و به آتش کشیدن خودش با بنزین مقابل باشگاه پیکان و...! 
شماره ۲۴) هادی نوروزی که فوت شد، این شماره برای همیشه به بایگانی رفت. خدایش رحمت کند. 
شماره ۲۵) احسان علوان‌زاده: پسر خوبی است، چپ پا و تکنیکی هم هست، اما هنوز نتوانسته اعتماد مربی سختگیری مثل برانکو را جلب کند. 
شماره ۲۶) سعید حسین‌پور: یکی دیگر از جوان‌های پرسپولیس که باید عملکردش را در آینده به قضاوت بنشینیم. 
شماره ۲۷) سعید کریمی: جزو ۵ خرید جدید پرسپولیس است که به شکل عجیبی، مانور تبلیغاتی گسترده‌ای را اطراف خود می‌بیند! 
شماره ۳۷) حمیدرضا طاهرخانی: تا فصل قبل محبوب برانکو بود و پروفسور به این بازیکن لقب جووینکو (بازیکن ایتالیایی که حالا در یک تیم کانادایی بازی می‌کند) را داد آن هم به خاطر جثه کوچک و مدل فوتبالش، اما هنوز طاهرخانی رشد تاکتیکی نداشته است. 
شماره ۳۸) احسان حسینی: مدافع میانی است که نامش در لیست زیر ۲۱ سال سرخ‌ها قرار دارد. 
شماره ۳۹) احمد بهاروند: مهاجم نوک و شاید آلترناتیوی برای علی علیپور، اما فعلاً برای حضور در میدان نیاز به زمان دارد. 
شماره ۴۰) نیلسون کوره‌آ دروازه‌بان برزیلی، مشهورترین بازیکنی بود که این شماره را پوشید و وقتی از پرسپولیس رفت، شماره ۴۰ خالی ماند. 
شماره ۴۴) بوژیدار رادوشوویچ: معلوم نیست چه عاملی باعث شده رادو چنین شماره‌ای را انتخاب کند ولی او با این شماره، در تمرینات و بازی‌های تیمش حاضر می‌شود. 
شماره ۶۹) شایان مصلح: به خاطر زلزله سال ۱۳۶۹ در رودبار که زادگاهش است، این شماره را انتخاب کرد تا مردم کشورمان خاطرات حوادث تلخ و سختی که رودبار و منجیل و روستا‌های اطراف کشیدند را از یاد نبرند. 
شماره ۷۰) علی علیپور: به علی بار‌ها گفته شد شماره ۱۰ را بردارد، اما خودش اصرار دارد در این فصل هم شماره ۷۰ را به تن کند. او آقای گل فصل قبل و بهترین مهاجم سرخ‌ها در این فصل است. 
شماره ۷۷) محسن مسلمان بالاخره با این پیراهن خداحافظی کرد و از پرسپولیس رفت. همه می‌دانند محسن چقدر دوست داشت شماره ۷ را بپوشد، اما به خاطر حفظ حرمت پروین از این پیراهن صرف نظر کرد و حالا هم در ذوب‌آهن توپ می‌زند. 
شماره ۸۸) سیامک نعمتی: در پیکان صاحب شماره ۸ بود و در پرسپولیس هم دوست داشت این پیراهن را به تن کند، اما به او توصیه شد شماره دیگری را بگیرد. او نیز صاحب پیراهن ۸۸ شد. 
شماره ۹۰) گادوین منشا: یک قانون نانوشته در فوتبال داریم که می‌گوید اگر دوست داری ذهن‌ها را قلقلک بدهی، شماره ۹۰ راه به تن کن! شاید دلیل انتخاب منشا نیز همین موضوع بود.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3exzb9

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


روزنامه پیروزی؛

پیروزی شاگردان برانکو در دومین دیدار تدارکاتی