تاریخ انتشار: 1397/05/13 16:22
کد خبر: 135804

مدیر عامل ذوب آهن: از این صحنه ها نمی توان به راحتی عبور کرد!

مدیرعامل ذوب آهنی ها می گوید سه امتیاز دیدار این تیم برابر استقلال باید به حساب بازی جوانمردانه ریخته شود. دیداری که در آن بازیکن این تیم با آسیب دیدگی شدید روبرو شد.
مدیر عامل ذوب آهن:  از این صحنه ها نمی توان به راحتی عبور کرد!

سعید آذری پس از دیدار تیمش برابر استقلال تهران، هنوز از مصدومیتی که نصیب بازیکن این تیم شد صحبت می کند. او در این باره گفت: به نظرم زیبایی فوتبال در این بازی باید همه ما را به فکر فرو ببرد که ورزش تا چه اندازه می تواند صحنه جوانمردی باشد. وقتی می بینیم رضا حبیب زاده با آن مصدومیت جان سالم به در می برد به همکاری همه جانبه فوتبالیست ها و مربیان و پزشکان پی می بریم که سوای هر عقیده ای در آن دقایق تنها به فکر زنده ماندن یک انسان هستند.

مدیرعامل ذوبی ها ادامه داد: من فکر می کنم از این صحنه ها نمی توان به راحتی عبور کرد. وقتی می بینیم بازیکنی خارجی به نام ادی ارناندز و دروازه بان تیم حریف یعنی مهدی رحمتی می آیند از اتفاق ناگواری برای یک بازیکن ممانعت به عمل می آورند یعنی همه برای روی ندادن یک اتفاق تلخ بسیج شده اند. از ایرانی تا خارجی، از بازیکن تا پزشکان دو تیم و من هم از همه آنها ممنونم. 

آذری در ادامه گفت: امتیاز کامل این بازی را باید به حساب بازی جوانمردانه ریخت. تنها رخدادی که می تواند رنگ ها را از میان بردارد همین انسانیت است. اتفاقی که احساس مسئولیت بازیکنان و کادر فنی و پزشکی دو تیم را به دنبال دارد. 

مدیر باتجربه فوتبال ایران درباره شرایط تیم خود در هفته های آغازین لیگ برتر درباره شرایط تیمش گفت: در این دو هفته ای که از لیگ جدید گذشته که توانستیم به 4 امتیاز مهم دست پیدا کنیم. در دیدار اول برابر نساجی قائمشهر به میدان رفتیم که توانستیم بردی ارزشمند به دست بیاوریم. نساجی این هفته روبروی تراکتورسازی بازی کرد و همه قدرت این تیم را همه دیدند. تیمی که با تراکتورسازی در تبریز مساوی کرد را ما در قائمشهر شکست دادیم. بازی دوممان نیز برابر استقلال بود. تیمی که در هر حالت یکی از قدرت های فوتبال ایران محسوب می شود.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/39dlpx

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مهلت استقلال امروز به پایان می‌رسد/مدیران باشگاه برای خرید تبریزی جدی نیستند!

برخی با احساسات هواداران استقلال بازی می کنند/ کاهش قیمت ترانسفر تبریزی دروغ است
سعید آذری اعلام کرد؛ رد شایعه کاهش مبلغ انتقال تبریزی به استقلال