تاریخ انتشار: 1397/05/14 15:49
کد خبر: 135685

بازیکن پیشین استقلال: وقتی پادو حرف می‌زد، جگرم کباب می‌شد!

بازیکن پیشین استقلال گفت رفتارهایی که با بازیکن برزیلی این تیم شده، اصلا درست نبوده است.
بازیکن پیشین استقلال:  وقتی پادو حرف می‌زد، جگرم کباب می‌شد!

مهدی امیرآبادی درباره عیادتش از لئاندرو پادوانی مدافع برزیلی و مصدوم تیم استقلال اظهار داشت: شرایط پادوانی نسبت به گذشته بهتر شده، اما آنقدر ناراحت بود که دوست نداشتم او را اینطوری ببینم. ادعا می‌کنیم میهمان نواز هستیم، اما برخورد مسئولان با پادوانی جالب نبود. پادوانی بلد است به زبان فارسی صحبت کند و به من گفت که مسئولان قبلی عکس‌های‌شان را گرفتند و قول‌هایی دادند، اما دیگر خبری از آن‌ها نشد.

وی افزود: پادوانی مدعی بود که پول فیزیوتراپی را از جیب خودش هزینه کرده و مسئولان قبلی استقلال به وعده‌های خود عمل نکردند. وقتی پادو حرف می‌زد، جگرم کباب می‌شد! اگر با خودمان در کشور دیگری این چنین رفتار می‌کردند، چقدر ناراحت می‌شدیم؟ واقعا این رفتار‌ها زشت است. مسئولان جدید قول‌هایی به پادو داده‌اند و امیدوارم کمک‌هایی صورت بگیرد. واقعا مانده‌ام چه چیزی بگویم، او مدام می‌گفت که خدا کمک کند که بتواند راه برود.

بازیکن پیشین استقلال در خصوص عملکرد آبی‌پوشان در دو بازی ابتدایی لیگ برتر عنوان کرد: استقلال در بازی دوم برابر ذوب‌آهن اصفهان نمایش خیلی خوب داشت. هواداران استقلال و خود من خیلی امیدوار شدیم. جوانانی در ترکیب بازی کردند که خوب جنگیدند و نشان دادند استقلال به اسم تکیه نمی‌کند. هواداران همه فکرشان این بود که چرا تیام و جپاروف رفته‌اند، در صورتی که بزرگتر از این دو تا هم رفتند، اما نام بزرگ استقلال مانده است. هر کسی لیاقت داشته باشد، می‌تواند با استقلال جام بگیرد. با اضافه شدن دو سه بازیکن جدید هم تیم می‌تواند منسجم‌تر شده و نتایج بهتری کسب کند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4mjdyy

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


عکس | درد دل مدافع برزیلی استقلال با هواداران