تاریخ انتشار: 1397/05/15 15:09
کد خبر: 135563

ایرانپوریان: از حالا نمی‌توان قهرمان را پیش‌بینی کرد

مدافع تیم فوتبال سپاهان تأکید کرد که از حالا نمی‌توان پیش‌بینی کرد کدام تیم بیشترین شانس را برای قهرمانی در لیگ برتر خواهد داشت.
ایرانپوریان: از حالا نمی‌توان قهرمان را پیش‌بینی کرد

محمد ایران‌پوریان در مورد برد پرگل تیمش برابر سپیدرود رشت اظهار داشت: بازیکنان ما در این مسابقه نمایش خوبی داشتند و نکته مهم این بود که دوندگی خوبی داشتیم و انرژی مضاعفی گذاشتیم تا به پیروزی برسیم. برای ما مهم بود که در هفته دوم به اولین بردمان در لیگ برتر دست پیدا کنیم و خوشحالم که بیرون از خانه سه امتیاز باارزش گرفتیم.

وی در واکنش به اینکه خیلی‌ها از سپاهان به ‌عنوان مدعی جدی قهرمانی نام می‌برند، عنوان کرد:‌ صحبت کردن در مورد قهرمانی زود است و تازه هفته دوم لیگ برتر را پشت سر گذاشته‌ایم. ما راه سختی داریم و باید بازی به بازی جلو برویم. امیدوارم که در هفته‌های آینده هم نتایج خوبی بگیریم و در بین بالانشین‌ها باشیم.

ایران‌پوریان در رابطه با اینکه امسال چه تیم‌هایی رقیبان سپاهان برای قهرمانی هستند و کدام تیم شانس اول قهرمانی محسوب می‌شود، تصریح کرد: تیم‌هایی مثل پرسپولیس، استقلال، ذوب‌آهن، تراکتورسازی و چند تیم دیگر دنبال قهرمانی هستند. تیم‌های قدرتمند در لیگ امسال زیاد هستند و واقعاً از حالا نمی‌توان قهرمان را پیش‌بینی کرد. ما هم تلاش می‌کنیم تا آخرین هفته در کورس باشیم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2omgbd

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


حاج محمدی: ثابت کردیم حقمان است که به لیگ برتر صعود کنیم