تاریخ انتشار: 1397/05/16 10:37
کد خبر: 135464

فیکس شدن ایمان مبعلی مقابل پرسپولیس

تیم استقلال خوزستان در دیدار مقابل پرسپولیس می تواند از مهره تازه جذب شده اش به صورت فیکس استفاده کند.
فیکس شدن ایمان مبعلی مقابل پرسپولیس

تیم های فوتبال استقلال خوزستان و پرسپولیس پنجشنبه شب در چارچوب هفته سوم رقابت های لیگ برتر در شهر اهواز به مصاف یکدیگر می‌روند.

 

آبی های خوزستان که از دو بازی قبلی خود تنها یک امتیاز کسب کرده‌اند، انگیزه بالایی دارند که اولین پیروزی فصل را در یک بازی سخت خانگی مقابل مدافع عنوان قهرمانی به دست بیاورند. یکی از اتفاقاتی که در ترکیب استقلال خوزستان به احتمال زیاد رخ می دهد، اضافه شدن خرید جدید و با تجربه این تیم به جمع نفرات اصلی است.

 

ایمان مبعلی، هافبک ۳۶ ساله و طراح که پس از ۴ سال دوری دوباره به استقلال خوزستان آمده، پس از اینکه در دیدار مقابل پدیده به عنوان نیمکت نشین بازی را آغاز و در انتها تنها ۲۰ دقیقه بازی کرد، به مرور شرایط بهتری پیدا کرده و به نظر می رسد برای حضور فیکس مقابل پرسپولیس آماده باشد. در این صورت داریوش یزدی برای اولین بار در این فصل از او به عنوان یار ثابت استفاده خواهد کرد. مبعلی احتمالا بازوبند کاپیتانی استقلال را نیز در طول لیگ هجدهم به بازو خواهد بست.

 

بازگشت و فیکس شدن ایمان مبعلی مقابل پرسپولیس در حالی اتفاق می افتد که هفته گذشته هم سروش رفیعی مهم ترین هافبک و مغز متفکر فولاد، اولین بازی خود را مقابل سرخپوشان پایتخت انجام داد.

 

پس از نمایش متوسط رفیعی در بازی هفته قبل باید دید ایمان مبعلی مقابل پرسپولیس چه عملکردی از خود به جا خواهد گذاشت.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4ppj6d

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


لو رفت؛تصمیم برانکو بعد از بازی با استقلال خوزستان