تاریخ انتشار: 1397/05/17 08:23
کد خبر: 135356

رحمتی رویایی در سر دارد

کاپیتان استقلال رویای بزرگی را در لیگ هجدهم با آبی‌پوشان دنبال خواهد کرد که روز گذشته به آن اشاره کرد.
رحمتی رویایی در سر دارد

مهدی رحمتی به رغم تلاش‌هایی که در بازی با ذوب آهن داشت، نتوانست مانع از باز شدن دروازه استقلال شود و2 بار روی حملات ذوب آهن مغلوب شد. گل‌هایی که باعث شد دروازه‌بان استقلال نتواند برای دومین بار کلین شیت کند.

نمایش رحمتی در بازی با ذوب آهن می‌توانست ملاکی برای وینفرد شفر باشد تا در بازی مهم با تراکتورسازی تبریز این دروازه‌بان را روی نیمکت بنشاند و از حسین حسینی استفاده کند اما نه حسینی آماده است و نه رحمتی آنقدر در دو بازی قبل بد بوده که شفر او را به نیمکت ذخیره‌ها منتقل کند.

رحمتی در بازی با پیکان بارها در مواجهه با مهاجمان حریف قرار گرفت که نمایش امیدوارکننده‌ای داشت و توانست در آن بازی دروازه‌اش را بسته نگه دارد اما در هر حال او در بازی با ذوب آهن 2 گل خورد که گل‌های خورده در این بازی ذهن‌ها را به سمت سویی برده که شاید رحمتی در بازی مهم با تراکتورسازی نیمکت‌نشین شود اما این اتفاق نخواهد افتاد.

مهدی رحمتی سن و سالی گذرانده اما در عین حال توانسته در سال‌های اخیر خودش را خوب حفظ کند و همواره در شرایط مسابقه باشد. به زعم خیلی‌ها رحمتی آرام آرام باید خودش را آماده خداحافظی از میادین فوتبال کند و این وداع می‌تواند با آمادگی حسین حسینی در بازی‌های آتی سرعت بیشتری به خود بگیرد. رحمتی اما رویایی در سر دارد که همواره در صحبت با دوستان نزدیکش به آن اشاره کرده است. رویای بازی تا 40 سالگی که شاید خیلی‌ها درباره‌اش چیزی ندانند. شماره یک باشگاه استقلال اما برای رسیدن به این رکورد باید روزهای سخت و پرتلاطمی را سپری کند.

او پشت سرش سید حسین حسینی را می‌بیند. دروازه‌بانی که منتظر یک لغزش کوچک از او است تا خود را دوباره در چارچوب دروازه استقلال تثبیت کند. گرچه همین حسینی موقعیت امروزش را مدیون رقابت با رحمتی است. شاید اگر او با دروازه‌بان دیگری رقیب بود تا این اندازه پیشرفت نمی‌کرد اما حسن هم‌پست بودن با دروازه‌بانی که رکوردداربازی‌های ملی است، موجب شد حسینی به دروازه‌بانی درجه یک برای استقلال بدل شود. دروازه‌بانی که حالا برای خود رحمتی نیز یک چالش بزرگ محسوب می‌شود و اگر در هفته‌های آتی دایم در قفس توری باشگاه استقلال قرار بگیرد شاید هم از انگیزه‌های رحمتی کاسته شود و هم از آمادگی اش.

این آخرین شانس است؟

مهدی رحمتی در بازی با تراکتورسازی دروازه‌بان اول استقلال خواهد بود اما شاید این بازی آخرین شانس شماره یک برای تداوم در چارچوب دروازه استقلال باشد. البته نمی‌شود به این زودی‌ها وداع او از فوتبال را متصور بود. رحمتی فصل پیش هم تا آستانه از دست دادن جایگاهش در استقلال پیش رفت و حسینی مکررا نمایش خوبی در ترکیب استقلال داشت اما رحمتی با تجربه‌ای که داشت دوباره خودش را به جایگاه رفیع گذشته رساند. رحمتی در این فصل هم قطعا رقیبی سرسخت برای حسینی خواهد بود به شرط آنکه همچون فصل پیش خوب تمرین کند و هیچ گاه از انگیزه‌هایش کاسته نشود.

رحمتی منتقد دیرهنگام تصمیم گیران استقلال: در 2 سال گذشته مدیریت خوب نبود

این اظهارات دقیقا انگیزه‌های دروازه‌بان استقلال برای رسیدن به آمالش را نمایان می‌کند. نقطه‌ای که برای او آرمانی و رویایی است. مهدی رحمتی می‌خواهد تا 4، 5 سال دیگر در میادین فوتبال باشد. آیا استقلال این اجازه را به او خواهد داد؟ رحمتی در این باره گفته است: «امسال نسبت به سال‌های گذشته انگیزه‌ام برای بازی کردن در استقلال بیشتر شده و با انگیزه‌ای که دارم، می‌توانم حداقل 4 تا 5 سال دیگر در این فوتبال حضور داشته باشم. در دو سال گذشته، شرایط مدیریتی استقلال خوب نبود و پرسپولیسی‌ها در این زمینه ثبات بیشتری داشتند. قطعاً با مدیریت جدیدی که در باشگاه استقلال مشغول به فعالیت شده، پرداخت‌ها نسبت به قبل بهتر شده است و مشکلات ما کمتر خواهد شد.»

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3exbr6

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


همه منتظر حرف های کاپیتان/رحمتی امروز به وعده خود عمل میکند؟