تاریخ انتشار: 1397/05/17 11:11
کد خبر: 135334

استقلال-تراکتورسازی؛دوئل با تجربه ها

دو بازی اول در لیگ هجدهم بدون برد برای مردان سرشناس نیمکت های دو تیم محبوب تهران و تبریز توام شد تا جدال سوم برای آنها جنبه ای حیثیتی پیدا کند.
استقلال-تراکتورسازی؛دوئل با تجربه ها

حساس ترین در عین حال جذاب ترین نبرد روز سوم لیگ هجدهم به میزبانی استقلال از تراکتورسازی در ورزشگاه آزادی برمی گردد جایی که سوای از تمام حواشی که رویارویی این دو تیم در تاریخ لیگ داشته این بار حضور دو چهره مطرح مربیگری دنیا روی نیمکت های مربیگری دو تیم باعث شده تا همه نگاه ها جمعه شب به آزادی معطوف شود.

 

وینفرد شفر و جان توشاک با کوله باری از افتخار و تجربه حالا در سال های پایانی مربیگری سکاندار دو تیم مطرح و پرطرفدار فوتبال ایران شده اند تا برای اولین بار جمعه شب مقابل هم قرار بگیرند. جدالی حساس و حیثیتی از این باب که هر دو در پی شکستن طلسم های این فصل و رسیدن به اولین برد هستند تا کمی از زیر بار فشارها رهایی پیدا کنند.

 

وینفرد شفر بعد از گذراندن روزهای پرتنش و بحران های نقل و انتقالاتی در شرایطی غیرمنتظره وارد لیگ شد تا در غیاب ستاره هایی که فصل گذشته عصای دست او در ساخت استقلالی رویایی بودند مقابل پیکان و در ادامه ذوب آهن به تساوی قناعت کند. دو تساوی در هفته های ابتدایی باعث شد تا استقلال شفر از همین ابتدا در کورس مدعیان قهرمانی حسابی امتیاز از دست داده و اختلافش با رقبا از جمله رقیب دیرینه و سنتی به 4 امتیاز برسد تا این اتفاق چندان به مذاق طرفداران خوش نیاید.

 

شفر که کمتر از 15 روز دیگر باید شاگردانش را در یکی از بازی های مرگ و زندگی در لیگ قهرمانان اسیا به مصاف السد قطر بفرستد حالا با خریدهای پرتعداد هفته جاری چاره ای ندارد تا در بازی بزرگ با تراکتورسازی به بردی ارزشمند و سرنوشت ساز برسد تا دوباره آرامش به اردوی استقلال بازگردد چون در غیر این صورت ممکن است اوضاع بدتر از آن چیزی شود که تصور می شد.

 

در آن سوی میدان جان توشاک بعد از تمام سرو صداهایی که مالک جدید باشگاه در تابستان به راه انداخت هنوز طعم برد در لیگ برتر ایران را نچشیده و تساوی برابر دو تازه وارد لیگ امیدها به او و تیمش را به حداقل رسانده است حالا برای شکستن طلسم های اخیر چاره ای ندارد تا در اولین حضور خود در ورزشگاه بزرگ آزادی تهران مقابل استقلال شاگردانش را به سمت برد راهنمایی کند.

 

توقف برابر نفت مسجدسلیمان و نساجی که تازه به لیگ برتر صعود کرده و از توان چندانی برخوردار نبودند آن هم با ارائه نمایشی نسبتا ضعیف نشان داد که جان توشاک هنوز کارهای زیادی برای انجام دادن در اردوی تیم محبوب آذربایجان دارد گرچه اضافه شدن چند ستاره کهکشانی کار را برای او کمی آسان تر خواهد کرد اما با این وجود فشارهای روانی زیادی نیز به مربی مشهور ولزی و شاگردانش وارد خواهد کرد که می تواند خطرساز باشد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4jjkoo

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


نکته ای جالب در خصوص برانکو و شفر؛ دوست‌داشتنی‌های قدیمی!