تاریخ انتشار: 1397/05/17 11:39
کد خبر: 135330

دو مهاجم و یک هافبک برای بازگشت استقلال به مسیر برد

دو مهاجم و یک هافبک برای بازگشت استقلال به مسیر برد

در پایان لیگ هفدهم، وقتی استقلال مسابقات را در اوج به پایان برد و محرومیت رقیبش از پنجره تابستانی قطعی شد، همه آبی‌پوشان را مدعی اصلی قهرمانی در فصل جدید می‌دانستند، ولی اوضاع در هفته‌های گذشته باب میل هواداران این تیم پیش نرفت.
ستاره‌های فصل قبل یکی یکی جدا شدند و باشگاه برای پر کردن جای خالی آنها به دردسر افتاد. رفتن مجید حسینی، امید ابراهیمی، جباروف و تیام ستون فقرات استقلال را شکننده کرد و شفر مجبور شد لیگ را با ترکیب جوان و ناآشنایی شروع کند.
نتیجه این تغییرات ناخواسته از دست رفتن چهار امتیاز در دو بازی بود و حسرت هواداران استقلال زمانی بیشتر شد که دیدند پرسپولیس با حداقل بازیکن هر دو بازی اولش را برد و به صدر جدول رسید.
استقلال که قرار بود در این فصل مدعی اصلی قهرمانی باشد، از صدر جدول دور افتاده و اگر جمعه نتواند تراکتورسازی را ببرد، فاصله‌اش با مدعیان بیشتر می‌شود.
سریال تساوی‌ها مدیریت جدید باشگاه را هم نگران کرده و آنها تکاپو برای تقویت تیم را بیشتر کرده‌اند. اجازه بازی نویمایر، هموطن شفر صادر شد و این هافبک باتجربه که در روزهای گذشته با استقلال تمرین کرده جمعه می‌تواند بازی کند.
خریدهای مهم‌تر در خط حمله است و استقلال امیدوار است که جمعه در ورزشگاه آزادی از دو مهاجم جدیدش رونمایی کند. تبریزی که هفته پیش در فولادشهر با لباس شخصی شاهد تساوی تیم‌های قدیم و جدیدش بود، جمعه قطعا به میدان می‌رود و الحاجی گرو، می‌تواند دومین مهاجم جدید استقلال باشد.
استقلال که فصل گذشته با شفر تیمی تهاجمی و گلزن بود، در دو بازی نخست وزن پایینی در خط حمله داشت. این تیم در 180 دقیقه بازی تنها دو گل زده که زننده هر دو گل یک مدافع جلوکشیده است.
جمعه قرار است وضعیت تغییر کند و شفر امیدوار است که با اضافه شدن این دو مهاجم جدید (اگر انتقال گرو نهایی شود) خط حمله را طوری که دوست دارد بچیند.
این بازی می‌تواند شروع واقعی استقلال در لیگ هجدهم باشد. با خریدهای جدید تیم شفر تقریبا کامل است و مربی آلمانی می‌تواند رقابت جدی برای قهرمانی را شروع کند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4bq8d8

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


برنامه استقلالی ها؛ طرح موزاییکی برای لئوناردو پادووانی