تاریخ انتشار: 1397/05/17 21:12
کد خبر: 135261

جنگ 10 درصدی ها در آزادی بالا گرفت!

با اعلام باشگاه استقلال، هواداران تراکتورسازی در دیدار روز جمعه مقابل این تیم تنها می‌توانند در 10 درصد از سکوهای ورزشگاه آزادی مستقر شوند.
جنگ 10 درصدی ها در آزادی بالا گرفت!

 هجدهمین دوره لیگ برتر خیلی زود در بین هواداران فوتبال  جا باز کرده است، از برد های پرسپولیس، خرید های امید وار کننده تیم های بزرگ گرفته تا حضور باشگاه های پر طرفداری چون نساجی و سپید رود همگی عواملی هستند که  نشان می دهند لیگ امسال می تواند  بسیار متفاوت تر از دوره های قبل دنبال شود.

پس از گذشته دو هفته از بازی ها حالا همه نگاه ها به ورزشگاه آزادی منعکس شده است، جایی که دو تیم پرطرفدار استقلال و تراکتورسازی تبریز باید در چارچوب هفته سوم لیگ برتر به مصاف هم بروند، این دیدار بیش از هر چیز برای طرفداران دو تیم حائز اهمیت است.

در حالی که کانون هواداران دو تیم استقلال و تراکتور از اویل هفته تلیغات خود را برای حضوری پرشور در آزادی شورع کرده اند باشگاه استقلال  دقایقی پیش اعلام کرد،  هواداران تراکتورسازی در دیدار روز جمعه مقابل این تیم تنها می‌توانند در 10 درصد از سکوهای ورزشگاه آزادی مستقر شوند.

البته سابقه بازی های گذشته دو تیم  در آزادی نشان می دهد که این بایانه  باشگاه استقلال تنها در حد حرف  است  و قطع جمعه شب قانون 90 به 10 در ورزشگاه آزادی رعایت نخواهد شد، بخصوص آن که تی تی ها با جذب ستاره های تیم ملی حالا یکی از مدعیان اصلی قهرمانی نیز به حساب می آیند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4mjndw

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


رقابت استقلال و تراکتورسازی دیدنی تر شد