تاریخ انتشار: 1397/05/17 23:16
اختصاصی فرتاک ورزشی|
کد خبر: 135245

علیزاده: بهترین دوستم میداوودی است/ عبدالله ویسی با بازیکنان مثل دوست برخورد می‌کند

هافبک نفت مسجدسلیمان معتقد است که سرمربی این تیم، توانسته به راحتی با بازیکنان جدید ارتباط برقرار کند.
علیزاده: بهترین دوستم میداوودی است/ عبدالله ویسی با بازیکنان مثل دوست برخورد می‌کند

 مصاحبه کوتاهی داریم با علیرضا علیزاده بازیکنی که از دل فوتبال پاکدشت به سطح اول فوتبال ایران رسیده است. علیزاده اصالت اردبیلی دارد ولی سالها در پاکدشت ساکن است. او قبل از نفت مسجدسلیمان در تیم های پارچین، اتحاد پاکدشت، مقاومت تهران، سایپا، استیل آذین و مس کرمان بازی کرده است. شما را به خواندن این مصاحبه دعوت میکنم:

این روزها حال و هوای تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان چطور میبینی؟

بازى اول با تراکتور خیلى خوب کار کردیم و مستحق پیروزى هم بودیم ولى تو بازى دوم زیاد خوب کار نکردیم در کل روز خوبى نداشتیم روى ٢ تا اشتباه فردى هم تیم پارس جنوبى به گل رسید.ما به آینده امیدواریم ولی متاسفانه تیم ما تمرینات کمی دیر شروع کرد و همین باعث شده یه کم از لحاظ بدنى تو شرایط ایده آل نباشیم ولى رفته رفته باید بهتر بشیم و به مرز آمادگى کامل برسیم.

عبدالله ویسی مربی تیم تان را چگونه میبینی؟

آقای ویسى هم خودشون یکى از مربی های خوب و کارنامه داره فوتبالمون هستند و کار کردن ایشان از هر لحاظى میتونه به بازیکن کمک کنه مخصوصأ اینکه واقعا ایشان با بازیکن ها مثل یه دوست برخورد میکند.

بنظرت توی لیگ چه جایگاهی را بدست می آورید؟

ما امیدواریم که با این کادر فنى و با این تماشاگر پرشور بهترین نتایج را رقم بزنیم.

چرا نفت مسجد سلیمان انتخاب کردی؟

خب مسجد سلیمان هم از لحاظ قدمت هم تماشاگر واقعأ یکى از بهترین تیمهاى ایران هست و یکى از دلایل انتخابم تماشاگرها و جو فوق العاده فوتبالى این شهر بود.

با کدوم بازیکنان تیم رابطه خوبی داری؟

بهترین دوستان من میلاد میداوودى کاپیتان تیم و حکیم نصارى هستند چون قبلا هم در سایپا هم تیمى بودیم.

نظرت در مورد فوتبال پاکدشت بگو؟

در مورد فوتبال پاکدشت هم باید بگم این شهر پر از استعدادهاى ورزشى مخصوصأ فوتبال هست که بنظرم مسولان شهر هم باید قدر این همه استعداد را بدونند که البته با حضور آقای حسین طالقانی رئیس ورزش و جوانان که یکى از بهترین داوران لیگ بودند میتواند خیلى به ورزش شهر مخصوصأ فوتبال کمک کند.

احتمالا در اخبار شنیده ای که پاکدشت در لیگ فوتبال دسته اول صاحب امتیاز شده است نظرت در مورد حضور فوتبال پاکدشت در سطح اول کشور چیست؟ 

در مورد تیم لیگ یکى پاکدشت هم باید بگم دوست داشتم بومى هاى بیشترى تو اون تیم بودند ولى خب باید به نظر آقاى کاظمى که یکى از بزرگان عرصه ى مربیگرى هستند احترام گذاشت در آخر باید تشکر ویژه اى هم از آقایان قاسم سامقانى و کبیری داشته باشم که زحمات زیادى براى خرید امتیاز و آوردن تیم به پاکدشت کشیدند 

در آخر اگر حرفی دارید بگید؟

ممنون از مصاحبه تون و روز خبرنگار رو هم بهتون تبریک میگم

مصاحبه: محمد جنیدی


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2xpyrl

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پیروزی پارس جنوبی مقابل نفت م.سلیمان در نیمه اول