تاریخ انتشار: 1397/05/18 07:49
کد خبر: 135238

برای استقلال بازی مقابل تراکتورسازی راحت نیست!

پیشکسوت آبی‌پوشان با بیان اینکه این تیم کامل شده است، گفت: از آنجایی که استقلال در دو هفته اول پیروز نشده باید مقابل تراکتورسازی برنده شود تا روند امتیاز از دست دادن آنها قطع شود.
برای استقلال بازی مقابل تراکتورسازی راحت نیست!

اکبر کارگر جم در گفتگو با خبرنگار در خصوص دیدار پیش روی آبی پوشان مقابل تراکتورسازی اظهار داشت: قطع به یقین این بازی نمی‌تواند بازی راحتی باشد. هم تراکتورسازی مقابل استقلال بازی سختی دارد و هم استقلال مقابل تراکتورسازی. این بازی برای هر دو تیم حساس است و هیچ تیمی به راحتی نمی‌تواند تیم مقابل را شکست دهد.

پیشکسوت آبی پوشان در ادامه بیان داشت: در سالهای اخیر آنقدر حساسیت این بازی بالا رفته که حالا می‌توان گفت بعد از دربی حساس ترین بازی سال دیدار بین استقلال و تراکتورسازی است. در سالهای اخیر تراکتورسازی بهتر از استقلال در این بازی های مستقیم نتیجه گرفته و آبی‌ها باید این روند را تغییر دهند.

مدافع پیشین استقلال در ادامه بیان داشت: شفر در دو هفته نخست بازی‌ها امتیازاتی را از دست داده و باید این روند امتیازگیری در استقلال هم تغییر کند. این بازی بهترین فرصت است تا هم اولین پیروزی آبی پوشان به دست آید و هم روند امتیاز گیری این تیم تغییر کند.

کارگرجم تصریح کرد: خوشبختانه خریدهای خوبی در روزهای اخیر انجام شده و حالا تیم تقریبا کامل است و در خطوط مختلف بازیکنان کلیدی و مورد نیاز حضور دارند. با اضافه شدن چشمی و سید حسین حسینی هم دیگر یک تیم کامل در اختیار شفر قرار دارد و ما امیدواریم این تیم تا فینال آسیا پیش برود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3nwoov

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


استقلال-تراکتورسازی؛دوئل با تجربه ها