تاریخ انتشار: 1397/05/18 14:40
کد خبر: 135200

حضور ستاره‌ها در تراکتورسازی نگران کننده نیست

خوشبختانه بر خلاف آنچه که همگان تصور می کردند، تیم بزرگسالان استقلال نیز امسال شرایط خوبی دارد.
حضور ستاره‌ها در تراکتورسازی نگران کننده نیست

دو بازی این تیم در لیگ برتر خوب و امیدوار کننده بود. به اعتقاد من، استقلال باوجود اینکه بعد از جام جهانی با تعدادی از بازیکنانش به توافق نرسید اما اکنون می بینیم که این تیم خیلی خوب جمع و جور شده است.

سرمربی تیم توانست از بازیکنان جوان و باتجربه خودش به گونه ای استفاده کند که در دو بازی سخت مقابل پیکان و ذوب آهن، نمایش قابل قبولی از تیم ببینیم. شاید بسیاری تصورشان بر این بود که در این دو بازی استقلال به مشکل می خورد؛ چراکه نفرات جدید فاقد تجربه لازم بودند و ضمن اینکه ناهماهنگی را دلیلی برای عملکرد ضعیف استقلال در بازی‌های ابتدای لیگ می‌دانستند اما در این دو بازی دیدیم که نفرات تیم مشکل جدی و زیادی ندارند. آن ها از همان بازی اول یک کار گروهی و تیمی را ارائه کردند و توانستند به خوبی پیکان را تحت فشار قرار دهند.

تیم پیکان نفرات با تجربه ای را دارد که مدت هاست در کنار هم هستند اما مقابل استقلال نتوانست آن طور که باید خودش را نشان دهد و این استقلال بود که مالکیت بازی را در اختیار داشت. در بازی با تیم پرمهره ذوب آهن نیز استقلال با هماهنگی بیشتر، بازی رونده و رو به جلوی خوبی را ارائه کرد و با اینکه تیم حریف دو بار پیش افتاد اما بازی رو به جلوی استقلال باعث شد خیلی راحت گل های خورده جبران شود و اگربازیکنان کمی دقت می‌کردند یا می توان گفت اگر تجربه بیشتری داشتند، سه امتیاز بازی به استقلال می‌رسید. روز جمعه نیز، استقلال یک حریف سرسخت دیگر را پیش رو دارد. تراکتورسازی امسال تغییرات زیادی داشته و می توان گفت به کلی متحول شده است. مربی صاحب نامی روی نیمکت این تیم است و چند بازیکن خارجی خوب هم به این تیم اضافه شده‌اند. حضور اشکان دژاگه و مسعودشجاعی نیز قدرت این تیم را بدون شک بیشتر خواهد کرد اما به اعتقاد من، بازیکن باید در شرایط خیلی خوب روحی روانی و آمادگی بدنی باشد تا بتواند به تیمش کمک کند. البته هردو بازیکنان بزرگ، با کیفیت و قابل احترامی هستند اما نمی دانم این دو بازیکن چقدر از نظر روحی-روانی و جسمانی آماده هستند. به نظر من انگیزه در تیم جوان استقلال بیشتر از تراکتورسازی است و بنابراین می‌توانیم بگوییم حضور ستاره‌ها در تراکتورسازی خیلی نگران کننده نیست. تا زمانی که این انگیزه وجود دارد، شانس برد برای استقلال بیشتر است. بازی استقلال-تراکتور همیشه حساس و خوب بوده است. اگر در این بازی یار دوازدهم حضور خوبی داشته باشد و به خوبی حمایت کند، استقلال می تواند برنده بازی بزرگ این هفته باشد. در مجموع معتقدم استقلال یک سیر صعودی در پیش گرفته است و با حضور نفراتی که این اواخر به تیم اضافه شده‌اند، می تواند این سیر صعودی را در آسیا نیز داشته باشد و نتایج خوبی را به دست بیاورد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/458l6o

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


نمازی تبریزی را در دیدار با استقلال نیمکت نشین میکند