تاریخ انتشار: 1397/05/18 22:55
کد خبر: 135130

آذری:در صورت نیاز برای جذب جایگزین تبریزی اقدام می کنیم

مدیر عامل باشگاه ذوب‌آهن عنوان کرد در صورت نیاز برای جذب جایگزین تبریزی اقدام خواهند کرد.
آذری:در صورت نیاز برای جذب جایگزین تبریزی اقدام می کنیم

سعید آذری بعد از تساوی سایپا و ذوب‌آهن در جمع خبرنگاران گفت: گرفتن امتیاز در زمین سایپا کار سختی است؛ سال قبل ما با نتیجه 4 بر 2 در اینجا شکست خوردیم ولی امسال فوتبال خوبی از دو تیم شاهد بودیم؛ به ویژه اینکه بازیکنان ما خوب دویدند و حمله کردند.

 

او ادامه داد: اخراج درخشان‌مهر در دقایق پایانی کار ما را سخت کرد ولی گرفتن یک امتیاز در خانه حریف خوب است و اگر برابر حریفان در مسابقه‌های رفت و برگشت 4 امتیاز بگیریم، جایگاه خوبی در جدول به دست می‌آوریم.

 

مدیر عامل باشگاه ذوب‌آهن اضافه کرد: بازی زیبایی بود و توانمندی پیروزی داشتیم ولی فکر می‌کنم فرصت هر دو تیم یکسان بود؛ ضربه‌ای که به تیرک دروازه سایپا برخورد کرد، شانس خوب گلزنی برای ما بود؛ به بازیکنان دو تیم و همچنین آقایان نمازی و دایی تبریک می‌گویم که با درایت کار کردند.

 

آذری درباره جذب جایگزین برای مرتضی تبریزی گفت: اگر آقای نمازی بازیکن بخواهند، این اتفاق می‌افتد؛ ما جوانان خوبی داریم و روزی هم که مرتضی تبریزی به ذوب‌آهن آمد، یک بازیکن جوان و جویای نام بود؛ حالا هم جوانان را در زمین می‌گذاریم تا بتوانند کمک کنند؛ فکر می‌کنم تیم ما خیلی بهتر شود؛ اگر بازیکن برزیلی ما که کیفیت خوبی دارد، برسد تیم ما بهتر هم خواهد شد.

 

او در خصوص مشکلاتی که با مدیران کارخانه ذوب‌آهن داشت، عنوان کرد: آنها قدیمی بود و تمام شد.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4bq8v9

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


کلام آخر سرمربی ذوب آهن در خصوص تبریزی!