تاریخ انتشار: 1397/05/19 14:37
کد خبر: 135073

فرصت طلایی سپاهان برای رسیدن به صدر لیگ برتر

شاگردان امیرقلعه نویی با کسب پیروزی برابر پیکان می توانند جای پرسپولیس را در صدر جدول رده بندی مسابقات بگیرند.
فرصت طلایی سپاهان برای رسیدن به صدر لیگ برتر

 دیدار دو تیم پرسپولیس و استقلال خوزستان که حواشی پرشماری به همراه داشت، در پایان با تساوی بدون گل خاتمه یافت تا سرخپوشان 7 امتیازی شوند و در صدرجدول رده بندی قرار بگیرند، اما این نتیجه فرصت بسیار مناسبی را در اختیار سپاهان قرار داده است.

تیم فوتبال سپاهان از دو بازی گذشته خود 4 امتیاز کسب کرده و با توجه به پیروزی 6 بر 1 مقابل سپیدرود و تفاضل گل بهتر نسبت به شاگردان برانکو ایوانکوویچ در صورت شکست شاگردان مجید جلالی می تواند به صدر جدول برسد؛ اتفاقی که می تواند برای بازیکنان سپاهان نیز بسیار روحیه بخش باشد.

البته آنها برای در اختیار گرفتن صدر جدول کار آسانی ندارند و باید در مقابل پیکانی به برتری برسند که طی دو سال اخیر مقابل آنها 3 پیروزی و یک تساوی را کسب کرده و می تواند با کسب پیروزی برابر سپاهان با تفاضل بیشتر از یک گل صدر جدول را در اختیار بگیرد.

گفتنی است طلایی پوشان آخرین مرتبه ای که حضور در صدر جدول را تجربه کردند به لیگ پانزدهم بازمی گردد که تا هفته پنجم صدرنشین مسابقات بودند، اما رفته رفته این تیم دچار افت محسوسی شد و طی لیگ های شانزدهم و هفدهم نیز نه تیم ویسی و نه تیم کرانچار به نزدیکی های صدر جدول هم نزدیک نشدند تا پیروزی در مقابل پیکان پایان دهنده طلسمی باشد که نزدیک به سه سال است دامن پرافتخارترین تیم لیگ برتر فوتبال ایران را گرفته است.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/369mxe

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


قلعه‌نویی: اگر غرورم اجازه می‌داد گریه می‌کردم/ خداداد! ناراحت نباش، مردم همین هستند