تاریخ انتشار: 1397/05/19 14:49
کد خبر: 135071

شعار زشت هواداران استقلال خوزستان؛ خلیج عربی!

در دیدار روز گذشته پرسپولیس و استقلال خوزستان هواداران تیم میزبان شعار خلیج عربی سر دادند، این تمام ماجرا نیست.. چرا که طبق شینده ها توطئه ای دیگر در استادیوم آزادی در جریان خواهد بود.
شعار زشت هواداران استقلال خوزستان؛ خلیج عربی!

 روز گذشته هواداران تیم استقلال خوزستان هنگامی که با آتش درگیری ها با پرسپولیسی ها را برافروختند، به سراغ آن شعار زننده و بسیار زشت و تحریک آمیز خلیج عربی رفتند تا باز هم نشان دهند این تخم نفاق ملی را چه کسی در دامن مردم کاشته است!

از گفتن خلیج عربی چه حاصلتان می شود؟! جز خود فروختگی  و به رخ کشیدن میزان غیر قابل اندازه گیری پستی و خیانتتان به مردمان این خاک و شاد کردن سود جویان؟! اصلا شاید سود خودتان هم در این شعار ها باشد! خلیج عربی! به نظر فراموش کرده اید در کدام خاک و زیر کدام آسمان نفس می کشید!

الغدیر اهواز به شرم آمد هنگامی که فریاد زدید: خلیج عربی! نفرتتان از کیست؟ از مردم فارسی؟! آنها از شما نفرت ندارند! این شما بوده اید که با بغض و همواره نگاهشان کرده اید و حسرت به دل زمین خوردنشان بوده اید، هیچ جای دفاعی از شما باقی نیست، از هر قشری از هر کجا که باشید! برچسب درمانده و پست فطرت بر پیشانی تان خواهد بود؛ تاریخ شما را فراموش نخواهد کرد.

باید اعتراف کرد که  این افراد از سوی قومیت های خود طرد شده هستند، هیچ انسان آزاده ای پشت به خاک و وطن خود نمی کند، آنها نه فوتبال می فهمند و نه اصلا درک و توان فکری شان به فوتبال می رسد، آنها همان صحرا نشین های عقب مانده از فرهنگ هستند که آبروی ریشه خود را هم می برند، فراموش نکنید که همین مردم خوزستان در شهر های عرب نشین خرمشهر، سوسنگرد، اهواز و دشت آزادگان و هویزه جز مظلوم ترین و دوست داشتنی ترین ها بوده اند و سر خود را برای این خاک در برابر توپ و تانک قرار داده اند! کاش ذره ای از جنم و غیرت آنها در خون این بی غیرت های درمانده جاری بود! کاش!

هنوز 24 ساعت نگذشته از هتک حرمت به خلیج نیلگون فارسی کشورمان ایران، عده ای توطئه گر تصمیم گرفته اند تا با به راه اندازی دوباره شعار کثیف خلیج عربی در استادیوم آزادی به مقابله با خشم مردم بپردازند! اتفاقی که پیش از این در دیدار پرسپولیس و تراکتورسازی رخ داده بود تا علی دایی آن واکنش تاریخی و تحسین برانگیز را علیه شان نشان دهد!

در هر صورت باید هوشیار بود و هرگونه شعار غیر فوتبالی را به استادیوم ها ممنوع الورود کرد! قطعا سطح انتظارات از مردم فهیم آذربایجان بسیار بیش از این حرف هاست، اما حداقل خواسته در این اوضاع نابسمان لیگ برتر این است که آن عده اندک هم فرصت عرض اندام در دیدار تراکتورسازی برابر استقلال تهران را نداشته باشند!


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3z5yzn

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تکرار صحنه‌های خونین در خوزستان؛ گوش هوادار پرسپولیس پاره شد+عکس