تاریخ انتشار: 1397/05/19 15:27
کد خبر: 135066

پیغام مهم سیدجلال بعد از جنجال بازی استقلال خوزستان و پرسپولیس

کاپیتان پرسپولیس بعد از حواشی روز گذشته واکنش نشان داد.
پیغام مهم سیدجلال بعد از جنجال بازی استقلال خوزستان و پرسپولیس

سیدجلال حسینی از طرفداران پرسپولیس دعوت کرد تا فردا با حضور در استادیوم شهید کاظمی، شاهد اولین تمرین این تیم بعد از دیدار جنجالی مقابل استقلال خوزستان باشند.

کاپیتان پرسپولیس در خصوص حواشی با استقلال خوزستان گفت: این همان حاشیه ای بود که همیشه از آن صحبت می کردم. کسانی که می خواستند به پرسپولیس ضربه بزنند از محرومیت و مشکلات این تیم به بهترین شکل در حال سودجویی هستند و متاسفانه همه چیز را نمی توان گفت. من همیشه از هواداران خواستم تا آگاه باشند و فریب نخورند. خیلی ها گفتند این حرف های تکراری و بدون کد چیست اما الان منظورم را متوجه شدید. الان شرایط سختی داریم و فقط درایت مدیریت باشگاه می تواند به تیم کمک کند. 

وی ادامه داد: ما به یک آشتی بزرگ نیاز داریم تا پرسپولیس در این مقطع آسیب نبیند. اگر واقعا پرسپولیس برای ما مهم است فردا همگی در تمرین پرسپولیس حاضر شوند و به حمایت تیم بپردازند. نه من و نه هیچ بازیکن و فرد دیگری مهم نیست. این پرسپولیس بوده که همیشه بوده و باید بماند و نباید به افراد سودجو اجازه داد تا به دنبال ضربه زدن باشند. تیم طی دو فصل اخیر قهرمان شده و اکنون هم علیرغم تمام مشکلات شرایط مناسبی داریم و این برای برخی سخت است. من به عنوان عضو کوچک خانواده پرسپولیس از تمامی هواداران می خواهم فردا با حضور در محل تمرین و بدون ایجاد حاشیه تنها به حمایت تیم پرداخته تا فصل را به بهترین شکل بار دیگر کنار هم ادامه دهیم.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2rpyjy

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


شعار زشت هواداران استقلال خوزستان؛ خلیج عربی!