تاریخ انتشار: 1397/05/19 15:43
کد خبر: 135062

کمترین توقع هواداران از ما در بازی‌های خانگی کسب پیروزی است

بازیکن تیم فوتبال نساجی گفت: به نظرم مقابل پارس جنوبی نتیجه خوبی نگرفتیم چون میزبان بودیم و فقط باید پیروز می‌شدیم.
کمترین توقع هواداران از ما در بازی‌های خانگی کسب پیروزی است

 حامد شیری در خصوص بازی تیم‌های فوتبال نساجی مازندران و پارس جنوبی جم در هفته سوم لیگ برتر که با تساوی دو تیم به پایان رسید، اظهارداشت: به نظرم نتیجه خوبی نگرفتیم چرا که ما میزبان بودیم و فقط باید در این دیدار پیروز می‌شدیم. کمترین توقع هواداران ما در بازی‌های خانگی کسب پیروزی است، اما ما نتوانستیم به این امر دست پیدا کنیم.

وی افزود: ما نباید به مساوی راضی شویم چون هواداران از ما توقع دارند و برای دیدن پیروزی تیم‌شان به ورزشگاه می‌آیند. باید بیشتر هماهنگ شویم و قطعا با گذشت زمان این اتفاق رخ خواهد داد. امیدوارم روز‌به‌روز تمرینات بهتری را پشت سر بگذاریم و بازی به بازی بهتر شویم. در چند بازی گذشته موقعیت‌های زیادی روی دروازه ما نیامده و این نشان از هماهنگی تیمی نساجی است.

بازیکن تیم فوتبال نساجی مازندران در مورد بازی هفته آینده تیمش مقابل فولاد خوزستان تصریح کرد: فولاد تیم بسیار خوب و منظمی است و قطعا ما کار سختی در اهواز خواهیم داشت. البته همه بازی‌ها در لیگ برتر سخت است، ولی ما تمام تلاش خود را به کار می‌گیریم تا بهترین نتیجه راکسب کنیم. امیدوارم در یک هفته باقی مانده ضعف‌های خود را برطرف و با دست پر از اهواز برگردیم.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3nwobg

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


رنگ پیراهن نساجی و پارس جنوبی جم اعلام شد

هافبک دیپورتی پارس جنوبی به نساجی پیوست
شاگرد سابق پاشازاده این بار در نساجی؛