تاریخ انتشار: 1397/05/19 19:33
کد خبر: 135025

تساوی گسترش فولاد و سپیدرود؛ سرخپوشان گیلان بالاخره امتیاز گرفتند

دیدار تیم‌های گسترش فولاد تبریز و سپیدرود رشت با نتیجه تساوی خاتمه یافت تا سپیدرودی‌ها اولین امتیاز فصل خود را کسب کنند.
تساوی گسترش فولاد و سپیدرود؛ سرخپوشان گیلان بالاخره امتیاز گرفتند

تیم‌های گسترش فولاد تبریز و سپیدرود رشت در چارچوب هفته سوم مسابقات لیگ برتر فوتبال، از ساعت 18 امروز (جمعه) در ورزشگاه بنیان دیزل تبریز به مصاف هم رفتند که این مسابقه با تساوی یک - یک خاتمه یافت. حسین ابراهیمی در دقیقه 8 از روی نقطه پنالتی برای سپیدرود و محسن یوسفی در دقیقه 45 برای گسترش گلزنی کردند.

با این نتیجه، سپیدرود اولین امتیاز فصل خود را به دست آورد، اما همچنان در قعر جدول باقی ماند. گسترش فولاد هم با کسب سومین تساوی متوالی، موقتاً به رتبه هفتم جدول رسید.

سید رضا مهدوی داور مسابقه، به مسیح زاهدی از گسترش و رضا معقولی، میلاد قربان‌زاده، یعقوب کریمی، مهرداد بایرامی، میلاد سلیمانی و رضا نورمحمدی از سپیدرود کارت زرد نشان داد.

قرار بود این مسابقه روز گذشته برگزار شود که با توجه به مشکل اعضای تیم سپیدرود در سفر به تبریز، دو تیم با یک روز تأخیر به مصاف هم رفتند. همچنین خداداد عزیزی سرمربی سپیدرود که در بازی قبلی از کنار زمین اخراج شده بود، از روی سکوها شاهد تساوی تیمش بود.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/369m5e

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


دردسر سپیدرودی ها در آستانه سفر به تبریز؛ مصادره کارت بازیکنان