تاریخ انتشار: 1397/05/19 20:34
کد خبر: 135018

خداداد عزیزی تکذیب کرد؛ هیچ استعفایی در کار نیست

کادر فنی سپیدرود بعد از تساوی برابر ماشین سازی تبریز به صورت رسمی از مالکان باشگاه به سازمان لیگ شکایت کردند.
خداداد عزیزی تکذیب کرد؛ هیچ استعفایی در کار نیست

در شرایطی که رسانه ها از استعفای دسته جمعی کادر فنی سپیدرود بعد از بازی با ماشین سازی تبریز در هفته سوم لیگ برتر خبر داده بودند سرمربی این تیم استعفا را تکذیب و مدعی شد او و دستیارانش با تنظیم شکوائیه از مالکان باشگاه به دلیل عدم پایبندی به تعهدات شکایت کرده اند.

خداداد عزیزی در این خصوص گفت:« ما استعفا ندادیم بلکه تنها از باشگاه به خاطر عدم پایبندی به تعهداتی که در دو مرحله داشت به سازمان لیگ شکایت کردیم و 10 روز مهلت دادیم تا تسویه حساب با ما انجام شود در غیر این صورت در تمرینات و مسابقات حاضر نمی شویم».

او ادامه داد:« باشگاه برای پرداخت 30 درصد پیش قرارداد به اعضای تیم و کادر فنی دو فقره چک برای تاریخ های 17 تیرماه و اول مردادماه چک داده بود که در هر دو مرحله چک ها پاس نشد به همین خاطر ما امروز در تصمیمی دسته جمعی تصمیم گرفتیم با تنظیم شکوائیه و امضای آن از باشگاه به سازمان لیگ شکایت کنیم و خواستار مشخص کردن تکلیف خودمان شویم به همین خاطر دیگر در تمرینات حاضر نخواهیم شد تا تکلیف ما مشخص شود».

سرمربی سپیدرود در ادامه تصریح کرد:« اتفاقات این چند روز واقعا ما را به فکر فرو برد تا کاری اصولی انجام بدهیم. چون می دانیم باشگاه مشکلات کم ندارد برای این که تکلیف مان را بدانیم این تصمیم را دسته جمعی گرفتیم و الان هم منتظریم تا سازمان لیگ و مالکان باشگاه موضع خود را اعلام کنند چون واقعا کار کردن با این شرایط هم خیانت به اعتبار خودمان است هم خیانت به باشگاه سپیدرود و طرفداران خونگرمش که لایق بهترین اتفاقات هستند».

خداداد در پایان پیرامون صحبتی که مسعود اقبالی در خصوص استعفای دسته جمعی انجام داد، گفت:« نه هیچ استعفایی در کار نیست و ما تنها در این شکوائیه خواستار مشخص شدن تکلیف مسائل مالی قراردادمان هستیم».

سرمربی سپیدرود از نمایش شاگردانش که با غیرت و تعصبی خاص مقابل ماشین سازی به میدان رفتند قدردانی کرد و مدعی شد این تساوی با آن همه مشکلاتی که تیم در راه سفر به تبریز داشت کمتر از برد ارزش ندارد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2rpypy

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


این آخرین فرصت سیاه جامگان است