تاریخ انتشار: 1397/05/19 22:39
کد خبر: 135000

مجید جلالی: سبک بازی هر تیمی به ظرفیتش بستگی دارد

سرمربی پیکان درباره اعتراض هواداران سپاهان به وقت کشی از سوی تیمش گفت: در یکی، دو صحنه این اتفاق رخ داد.
مجید جلالی: سبک بازی هر تیمی به ظرفیتش بستگی دارد

مجید جلالی بعد از تساوی بدون گل تیمش مقابل سپاهان اظهار کرد: سعی کردم بر اساس بضاعت تیممان بازی کنیم. از بازیکنان تیمم تشکر می‌کنم. تا بیست دقیقه آخر روی بازی مسلط بودیم. اگر برنامه‌های ما بهتر پیش می‌رفت می‌توانستیم در بیست دقیقه پایانی هم موقعیت گل داشته باشیم. از میزبانی سپاهان و تماشاگرانش تشکر می‌کنم. بازیکنان ما در جود سنگین ورزشگاه نقش جهان خوب بازی کردند.

سرمربی پیکان درباره وضعیت کنونی سپاهان در این فصل گفت: فکر می‌کنم سپاهان نتایج خوب گذشته را تکرار کند. می‌توان روی عملکرد خوب سپاهان حساب کرد.

او درباره عملکرد پیام نیازمند، بازیکن سابق پیکان نیز گفت: پیام نیازمند در آینده یکی از بهترین دروازه‌بان‌های ایران می‌شود. از هفته ششم فصل قبل که به او بازی دادم، روند رو به رشدش شروع شد. به تصمیم او برای آمدن به سپاهان احترام می‌گذارم. او برای آینده‌اش این کار را کرد.

جلالی در واکنش به اینکه هواداران او را ضد فوتبال خطاب کردند، بیان کرد: هر تیمی سبک خاص خود را دارد. هر تیمی نسبت به ظرفیتش بازی می‌کند. در پایان این فصل با سران باشگاه صحبت خواهم کرد تا بودجه باشگاه را افزایش دهند.

او همچنین در واکنش به خبرنگاری مبنی بر اینکه هواداران به وقت کشی تیمش اعتراض داشتند نه نوع بازی پیکان خاطرنشان کرد: در یکی، دو صحنه این اتفاق رخ داد. از میزبانی سپاهان ممنونم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/458l8q

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ترکیب 11 نفره سپاهان برای جدال با پیکان اعلام شد