تاریخ انتشار: 1397/05/20 12:49
کد خبر: 134939

تنبیه به سبک برانکو، نیمکت نشینی به خاطر هیس!

باوجود دو نمایش بی نقص، برانکو رادوشویچ را نیمکت نشین کرد تا گلر شماره یک تیمش فرصت بازی را پیدا کند.
تنبیه به سبک برانکو، نیمکت نشینی به خاطر هیس!

بوژیدار رادوشویچ یکی از دلایل پیروزی پرسپولیس در مشهد بود. سرخ ها در ابتدای آن بازی با گل علیپور پیش افتادند اما پس از آن حملات زیادی انجام ندادند و این تیم یحیی گل محمدی بود که توانست چند موقعیت گل خلق کند اما مهاجمان این تیم هر بار با سدی به نام بوژیدار، روبرو می‌شدند. این عملکرد فوق العاده، رادو را فیکس نگه داشت و او بار دیگر فرصت نمایش توانایی هایش را در تهران پیدا کرد. گلر کروات سرخ ها با ثبت یک کلین شیت دیگر، از زمین خارج شد و سرخ ها را در راستای برتری سه گله یاری رساند اما یک اتفاق پیش از خروج از میدان، سبب شد تا حواشی زیادی برای این دروازه بان ایجاد شود.

بوژیدار رادوشویچ رو به لنز دوربین عکاسان، هیس نشان داد و برداشت های مختلفی از این حرکت به وجود آمد. هرچند که رادو گفت این عمل برای برخی افراد خاص و منتقد بود اما به نظر می‌رسد سرمربی تیم پرسپولیس از این حرکت دروازه بانش ناراحت شد. پروفسور از مسائل درون تیم اطلاع داشت و می دانست که چه اتفاقاتی در حال رخ دادن هستند.

به عبارتی تاکید برانکو روی این بود که اگر مشکلی هم به هر شکل در بین افراد وجود داشت، نباید به بیرون از تیم می‌رفت. خصوصا به این شکل صریحانه و بی پرده که باعث ایجاد حواشی و مشکلات مختلفی در این مقطع برای تیم می‌شود.

برانکو نشان داده که هیچگاه علاقه به این رفتارهای حاشیه ای ندارد و بارها پیش آمده شاگردانش را به این خاطر تنبیه کند. این بار هم به نظر می‌رسد گلر کروات در اهواز به این خاطر تنبیه و نیمکت نشین شد.

البته دیر یا زود رادو باید به نیمکت منتقل می‌شد چرا که گلر شماره یک پرسپولیس علیرضا بیرانوند است. عمده دلیل نیمکت نشینی او در بازی مقابل فولاد و پدیده نیز عدم آمادگی و حضور نداشتن در تمرینات پیش فصل بود.

قرمزها البته با بیرانوند هم موفق به بسته نگه داشتن دروازه شان شدند و حالا در کنار پیکان، تنها تیم بدون گل خورده لیگ هستند. باید دید این روند تا کجا ادامه خواهد داشت و مهم تر از آن باید منتظر بمانیم و ببینیم که برانکو باتوجه به آمادگی هر دو دروازه بان تیمش، کدام یک را در درون دروازه قرار خواهد داد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2ompxd

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


یک جای خالی بزرگ در تیم برانکو برای بازی با پدیده