تاریخ انتشار: 1397/05/21 17:32
کد خبر: 134772

صحبت های خواندنی کعبی درباره سپیدرود/این تیم برای سقوط بسته شده است

بازیکن تیم فوتبال سپیدرود گفت: سپیدرود برای سقوط بسته شده است، کسانی که این سرنوشت را برای تیم رقم زدند پاسخگو باشند.
صحبت های خواندنی کعبی درباره سپیدرود/این تیم برای سقوط بسته شده است

حسین کعبی در گفت‌و‌گو با خبرنگار درباره اتفاقات رخ داده در باشگاه سیپدرود رشت اظهار داشت: من همان طور که قبلا گفته بودم به تصمیم سرمربی درباره اخراجم اعتراضی نداشتم. اما حالا که کادرفنی تغییر کرده هواداران باید خیلی از مسائل را بدانند. هر زمانی که صحبت از پول شد گفتند که من همه پولم را گرفته‌ام که اصلا این طور نیست. مگر نمی‌گفتند که پشت بازیکنان و تیم هستند. پس چطور خودشان تسویه کردند بدون این که تدارکات، ماساژورها، پزشک تیم و حتی بازیکنان از طلب امسال شان یک ریالی بگیرند. چرا هیچوقت نگفتند که پزشک تیم چرا باید با موتور به محل تمرین بیاید. این 800 میلیونی که بابت تسویه حساب به آن ها داده خواهد شد پول همین هواداران است. آن ها با بی پولی تیمشان رابه لیگ برتر آوردند و فصل قبل با مشکلات فراوان آن را حفظ کردند.

وی افزود: من از حق و حقوقم دفاع می‌کنم اما بعضی شبکه های تلویزیونی که مدام با ایشان مصاحبه می‌کردند در حق من کم لطفی کردند ویک مرتبه مرا روی خط نیاوردند تا از خودم دفاع کنم.

کعبی عنوان کرد: امروز کسانی که این سرنوشت را برای سپیدرود رقم زده‌اند باید پاسخگو باشند. آن‌هایی که قرارداد سه ساله با سرمربی امضا می‌کنند الان کجا هستند. مگر با امیر قلعه نویی قرارداد بسته بودند که سه ساله امضا کردند. مدیرعامل باشگاه خودش بگوید در زمان بازی تیمش با ماشین سازی کجا بود و چرا کنار تیمش نبود. مشاور مالک چرا هیچ حرفی نمی زند. مهاجری فکر می‌کرد در سپیدرود هم مثل  نفت تهران می تواند رفتار کند. خود این آقا به من می گفت دو خانه  در سعادت آباد دارم می خواهم بفروشم تو برو بچه ها را ساکت کن.حتی مربی تیم هم می‌داند. اما الان چرا نمی آید حرف بزند.

بازیکن سپیدرود ادامه داد: بعد از بازی با سپاهان من از طرف کادر روی سه گل مقصر شناخته شدم. در حالی که فیلم بازی موجود است. من حتی بعد از گل چهارم سپاهان ازهواداران خواستم تیم را تشویق کنند و به جای این که از من تشکر کنند ناراحت هم بودند که چرا بعد از بازی بازیکنان را به سمت هواداران بردم. هواداران سپیدرود تا قبل از این که مورد توهین قرار بگیرند هیچ توهینی نکردند و فقط علی کریمی را تشویق می کردند چون او را می خواهند. این موضوعی بود که خیلی ها خوششان نمی آمد. اما واقعیت همین است.

کعبی گفت: شما هواداران نساجی را ببینید در شهر خودشان می بازند اما سرمربی را تشویق می کنند اما در رشت به هوادار توهین می شود. متاسفانه از نام بازیکنان بزرگی مثل محمدرضا مهدوی هم به نفع خودشان استفاده می کنند. در حالی که همه می دانیم او بازیکن بزرگی است.

بازیکن سپیدرود درباره اتفاقات رخ داده و دعوت به کمیته اخلاق اظهار داشت: وقتی به کمیته اخلاق دعوت شدم منتظر بودند که محروم شوم تا از طرف کادر فنی اخراج نشوم اما وقتی متوجه شدند که باید جریمه مالی آن را بپردازم نامه اخراجم را دادند. من اگر ضعیف بودم چرا بعد از بازی با سایپا به من و مهدوی گفتند جزو بهترین ها بودیم. خدا را شکر هواداران سپیدرود در این دو سه سال عملکرد مرا دیدند و از این نظر شرمنده شان نیستم. ما اگر در فوتبال به جایی رسیدیم بعد از لطف خدا به خاطر حمایت همین هواداران بوده است. حرف برای گفتن زیاد است و هر جا بخواهند حاضرم رودر رو صحبت کنم.

وی خاطرنشان کرد: این تیم برای سقوط بسته شده بود و اگر امروز به داد تیم نرسند خیلی زود دیر می شود. البته از تعدادی از مربیان و مسوولان باشگاه که در این مدت به من لطف داشتند و خواهان حضورم در تیم شان بودند باید تشکر کنم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4586nx

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


کعبی: فوتبالم تمام شود بالا و پایین فسادها را می‌گویم!