تاریخ انتشار: 1397/05/21 21:50
کد خبر: 134734

تکرار اتفاقات گذشته برای تیم ریشه‌دار گیلانی

طبق اخبار رسیده، اداره تربیت بدنی استان گیلان تنها ده روز برای انجام تهعدات ذکر شده به محمد نوین فرصت داده است و در غیر این صورت مالکیت سپیدرود از این فرد سلب می‌شود.
تکرار اتفاقات گذشته برای تیم ریشه‌دار گیلانی

قبل از شروع لیگ هجدهم باشگاه سپیدرود رشت از لحاظ مالکیت روزهای پرتلاطمی را پشت سر گذاشت و با دو مالک و دو سرمربی کار خود را آغاز کرد. در نهایت هم با رای حکم داوری مالکیت این باشگاه به محمد نوین رسید و آن‌ها با خداداد عزیزی در لیگ برتر شرکت کردند و حالا بعد از گذشت سه هفته با یک امتیاز و 10 گل خورده در رده آخر جدول قرار دارند.

 

اما حالا خبر می‌رسد روز گذشته جلسه‌ای بین محمد نوین و اداره ورزش و جوانان استان گیلان برگزار و به مالک باشگاه سپیدرود اولتیماتوم ده روزه داده شده است تا به تعهدات خود عمل کند در غیر این صورت مالکیت نوین در سپیدرود لغو و تیم به فرد دیگری واگذار می‌شود. گویا پیش از این و طبق توافق که بین طرفین انجام شده، قرار بود نوین تا شروع لیگ برتر بدهی باشگاه را پرداخت و درصدی از قرارداد اعضای این باشگاه در فصل جدید را هم پرداخت کند.

 

گویا مدیران این باشگاه تنها با ده بازیکن فصل گذشته که قرارداد خود با سپیدرود را تمدید کرده‌اند تسویه حساب انجام داده‌اند و باقی بازیکنان هیچ پولی دریافت نکرده‌اند. از طرفی مالکیت باشگاه سپیدرود از لیگ هجدهم هیچ پرداختی به مجموعه خود نداشته است.

 

هم‌چنین اتفاقات رخ داده قبل از بازی سپیدرود رشت و گسترش فولاد و حبس این تیم در هتل به علت عدم پرداخت پول باعث شد که مسئولین استانی به فکر برگزاری جلسه برای رتق و فتق امور باشگاه افتاده‌اند. در حال حاضر یک مشتری جدی و گیلانی برای خرید امتیاز تیم سپیدرود وجود دارد و هیچ بعید نیست اتفاقات فصل گذشته بار دیگر برای این تیم ریشه‌دار گیلانی رخ دهد.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4jj8qo

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


بازیکن اخراجی سپیدرود برگشت