تاریخ انتشار: 1397/05/22 10:15
کد خبر: 134698

ماموریت بعدی استقلال خوزستان پس از نتیجه درخشان

تیم فوتبال استقلال خوزستان در هفته چهارم رقابت های لیگ برتر به مصاف صنعت نفت می رود.
ماموریت بعدی استقلال خوزستان پس از نتیجه درخشان

تیم فوتبال استقلال خوزستان در هفته چهارم رقابت های لیگ برتر با صنعت نفت آبادان روبرو می شود. این بازی پس از  دیدار هفته قبل فولاد و نفت مسجدسلیمان، دومین دربی استان خوزستان در فصل جاری لیگ به شمار می رود.

 

استقلالی ها که لیگ را با یک تساوی خوب در تبریز شروع کرده بودند، در بازی دوم خود پس از غافلگیری در دقایق پایانی، برد را با یک شکست خانگی عوض کردند.

 

هفته سوم لیگ اما یک نقطه عطف برای این تیم اهوازی بود. در دیدار عجیب و پرحاشیه ورزشگاه غدیر، استقلال توانست با ارائه یک بازی نسبتا دفاعی و البته منطقی، مقابل پرسپولیس به تساوی بدون گل برسد و مدافع عنوان قهرمانی لیگ را برای نخستین بار در این فصل متوقف کند.

 

حالا همین نتیجه مناسب مقابل پرسپولیس به شاگردان داریوش یزدی روحیه مضاعفی داده تا به روزهای خوبشان در لیگ ادامه دهند. استقلالی ها که حساب ویژه ای روی بازیکنان باتجربه و جوان های آینده دار خود کرده اند، اولین پیروزی فصل را در دربی این هفته مقابل صنعت نفت جستجو می کنند.

 

آنها که با دو امتیاز در رده های پایین جدول حضور دارند در صورت غلبه بر صنعت نفت در آبادان می توانند تا حدود زیادی خود را از انتهای جدول دور کنند.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/27a8o6

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


برانکو در چهارمین دربی/ روز واقعه برای منصوریان