تاریخ انتشار: 1397/05/22 15:00
کد خبر: 134667

جواب بخش رسانه ای پیکان به سپاهانی ها

بخش رسانه ای باشگاه پیکان به انتقادات کادر فنی سپاهان در مورد شیوه بازی این تیم پاسخ داد.
جواب بخش رسانه ای پیکان به سپاهانی ها

و به نقل از بخش رسانه ای تیم فوتبال پیکان- این فایل صوتی ٣٧ ثانیه ای، پاسخی روشن به تمام انتقاداتی است که بلافاصله پس از سوت پایان بازی مقابل سپاهان علیه پیکان شکل گرفت. انتقاداتی که به شکل های مختلف از سوی اعضای محترم باشگاه سپاهان انجام شد و کادرفنی پیکان در این مدت هیچ واکنشی به این صحبت های باورنکردنی نشان نداد. چون سرمربی پیکان هم مثل سرمربی محترم تیم سپاهان اعتقاد دار صحبت کردن در مورد سایر تیم ها به هیچ وجه حرفه ای نیست.

این صوت ٣٨ ثانیه ای مربوط به فصل گذشته است. بازی حساس هفته بیست و هشتم مقابل استقلال خوزستان در شهر قدس که پیروزی در آن به منزله طی کردن بخش عمده ای از مسیر کسب سهمیه لیگ قهرمانان محسوب می شد. پیکان اما در آن مسابقه هر چه زد، به در بسته خورد و در نهایت نتوانست نتیجه ای بهتر از تساوی بدون گل به دست بیاورد. سرمربی پیکان در نشست خبری بعد از مسابقه در پاسخ به سوال خبرنگاری که از او پرسید:"آیا از سبک بازی استقلال خوزستان شکایت دارید؟" پاسخ کوتاهی داد که در ادامه می خوانید.

من اصلا شاکی نیستم آنها می توانند هر طور می خواهند بازی کنند؛ ما توانایی مقابله با آن نوع بازی را نداریم. من نمی توانم به تیمی بگویم که طوری بازی کنید که ما ببریم. آنها حقشان هست که هر طوری می خواهند بازی کنند. ما کلا مقابل این نوع بازی ها سلاحش را نداریم.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4vvopz

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


خطر در کمین استقلال؛ استارت طوفانی ماشین گلزنی السد