تاریخ انتشار: 1397/05/22 16:43
کد خبر: 134653

ستاره تراکتورسازی: از نیمکت‌نشینی ناراحتم،اما اعتراضی ندارم

هافبک تیم تراکتورسازی اعلام کرد از نیمکت نشینی ناراحت است اما اعتراضی به این موضوع ندارد و تلاش می‌کند نظر جان توشاک را جلب کند.
ستاره تراکتورسازی: از نیمکت‌نشینی ناراحتم،اما اعتراضی ندارم

احسان پهلوان در گفت و گو با خبرنگار "ورزش سه" درباره نیمکت نشینی‌اش در دو بازی گذشته تراکتورسازی عنوان کرد: این موضوع نظر سرمربی تیم است و هر مربی‌ای حق دارد بهترین انتخاب‌ها را داشته باشد و بازیکنانی که به سلیقه‌اش می‌خورند را به زمین بفرستد. من همیشه سعی می‌کنم بهترین عملکرد را در تمرینات داشته باشم و به تیمم کمک کنم، اما درباره بازی کردن آقای توشاک تصمیم می‌گیرد.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا از نیمکت نشینی ناراحت است یا خیر، بیان کرد: هر بازیکنی دوست دارد برای تیمش بازی کند؛ من نیز از این قاعده استثنا نیستم. اما اعتراضی ندارم. تمام تلاشم را به کاری می‌گیرم تا بهترین عملکرد را برجای بگذارم و بار دیگر نظر توشاک را جلب کنم.

هافبک تراکتورسازی درباره اینکه با ادامه این روند حتی امکان جدایی نیز ندارد، گفت: بله، من سرباز هستم و یکسال و اندی دیگر از خدمت سربازی‌ام باقی مانده است. انشاالله خیلی زود شرایط برای بازی کردنم مهیا می‌شود و می‌توانم در ترکیب تیم به میدان بروم.

پهلوان درباره اینکه ظاهرا نیم‌فصل های اول برای او طلسم شده و سال گذشته در ذوب‌آهن هم این شرایط را داشت، خاطرنشان کرد: انگار اینطور شده است، اما من اعتقاد دارم نیمکت نشینی به خود فوتبالیست برمی‌گردد. هرکس تلاش کند مزد زحمتش را می‌گیرد و من نیز تلاش می‌کنم دوباره به ترکیب برگردم. قطعا خدایی بالای سر هست که همه این‌ها را می‌بیند. من تلاش می‌کنم و امیدم به خدا است.

وی درباره ناکامی‌های تراکتورسازی در 3 هفته ابتدایی لیگ برتر افزود:‌ ما تغییرات زیادی در این فصل داشتیم و بازیکنان جدید زیادی اضافه شدند. بازیکنانی که شناخت زیادی از تراکتورسازی نداشتند. قطعا روز به روز هماهنگ‌تر می‌شویم. بی‌تردید در آینده بهتر خواهیم شد. کمی زمان لازم است که بتوانیم به روزهای اوج برسیم. انشاالله به زودی همه چیز خوب می‌شود.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2alk7g

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


کاپیتان استقلال به کمپین "نه به خشونت" پیوست