تاریخ انتشار: 1397/05/22 17:23
کد خبر: 134648

نفت مسجد سلیمان رقیب سرسخت پرسپولیس

تیم نفت مسجد سلیمان تنها تیم لیگ برتری است که در تاریخ مسابقات رسمی هیچگاه مقابل پرسپولیس بازنده نبوده است.
نفت مسجد سلیمان رقیب سرسخت پرسپولیس

این تیم که نخستین تیم فوتبال ایرانی به شمار می رود، پس از سه فصل دوری از لیگ برتر بار دیگر به میادین بازگشته و امیدوار است این بار مدت حضورش در سطح اول فوتبال ایران، همانند قبل کوتاه نباشد. آن ها در لیگ چهاردهم یک دوره حضور در لیگ برتر را تجربه کردند و خیلی زود به لیگ یک بازگشتند اما نقطه مثبت عملکردشان، شکست ناپذیری مقابل پرسپولیس تهران بود.

آن ها در بازی رفت با نتیجه 1-1 قرمزها را متوقف کردند و در دیدار برگشت بازی 2-0 باخته را به تساوی کشاندند تا 2 امتیاز از تیم حمید درخشان بگیرند.

از بین 15 تیم لیگ برتری تنها نفت مسجد سلیمان است که تاکنون شکستی مقابل مدافع عنوان قهرمانی لیگ نداشته است. البته نساجی مازندران تاکنون دیدار لیگ برتری با پرسپولیس نداشته اما در بازی های دوستانه مقابل این تیم مغلوب شده است. آخرین بازی هم به 3 فصل پیش باز می گردد که شاگردان برانکو ایوانکوویچ با 3 گل این تیم را بدرقه کردند. آن ها همچنین پیش تر در لیگ آزادگان هم به سرخپوشان تهرانی باخته بودند.

فصل پیش تیم سپیدرود نیز بی شکستی برابر پرسپولیس در لیگ برتر را تجربه می کرد اما در 2 بازی رفت و برگشت به این تیم باخت. حالا باید دید سرنوشت تیم نفت مسجد سلیمان و البته نساجی در بازی مقابل قرمزهای پایتخت چه خواهد شد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4586lo

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


حریف ناآشنا و مرموز پرسپولیس در جام حذفی