تاریخ انتشار: 1397/05/23 11:50
کد خبر: 134562

دلیل عجیب بابلی‌ها برای عدم بازی مقابل ملوان؛ فدراسیون ما را درک نکرد!

قائم مقام باشگاه خونه به خونه بابل گفت:عدم صدور رأی کمیته اخلاق شرایط ما را متفاوت کرده است چراکه هنوز نمی‌دانیم با توجه به شکایتی که به کمیته اخلاق بابت تبانی ارسال کردیم به کجا رسیده است.
دلیل عجیب بابلی‌ها برای عدم بازی مقابل ملوان؛ فدراسیون ما را درک نکرد!

 حسین اخوت در خصوص آخرین شرایط خونه به خونه بابل اظهار داشت: متأسفانه تیم خونه به خونه بلاتکلیف است، ما هنوز نمی‌دانیم با توجه به شکایتی که به کمیته اخلاق بابت تبانی در بازی نساجی و راه‌آهن ارسال کردیم به کجا رسیده است. نمی‌دانیم باید در لیگ برتر بازی کنیم یا لیگ دسته اول؟! عدم صدور رأی کمیته اخلاق شرایط ما را متفاوت کرده است. برای همین به فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ نامه ارسال کردیم که شرایط ما را درک کنند و حساب ما را نسبت به تیم‌های دیگر جدا کنند.

وی در ادامه گفت: به خاطر همین نمی‌دانیم چه کارهایی باید انجام دهیم. درخواست کردیم این بازی به تعویق بیفتد اما موافقت نکردند. با توجه به این شرایط ما مقابل ملوان صد درصد شرکت نخواهیم کرد.

قائم مقام باشگاه خونه به خونه در ادامه درباره اینکه آیا از قوانین سازمان لیگ مطلع هستید که اگر در بازی بعد هم شرکت نکنید از لیگ دسته اول کنار خواهید رفت، گفت: ما تمام قوانین را می‌دانیم، قرار است در بازی بعدی تمهیداتی صورت بگیرد که شرایط برای باشگاه خونه به خونه بابل فراهم شود. متأسفانه با توجه به اتفاقاتی که برای تیم خونه به خونه بابل افتاد از سوی مالک باشگاه اعلام شده بود که دیگر در لیگ دسته اول تیم‌داری نخواهند کرد. بعد از اینکه هواداران و شخص استاندار مازندران با مالک باشگاه صحبت کردند. قرار شد که شرایط برای تیم‌داری خونه به خونه فراهم شود اما متأسفانه مسئولان استان به تعهداتشان عمل نکردند.

اخوت در ادامه گفت: در حال حاضر تیم ما در ورزشگاه تمرین می‌کند، نفرات خوبی جذب کردیم اما باید شرایط محیا شود تا بتوانیم بازی کنیم.

وی درباره اینکه چرا کمیته اخلاق هنوز رأی را اعلام نکرده است، گفت:کمیته اخلاق بعد از اینک باشگاه خونه به خونه در خصوص آخرین بازی لیگ دسته اول شکایت خود را ارسال کرد چند ماهی رأی خود را اعلام نکرد و در حال حاضر هم گفته‌اند ما نمی‌توانیم روی این پرونده رأی نهایی بدهیم و قوه قضاییه باید به این پرونده رسیدگی کند. حتی مسئولان کمیته اخلاق از AFC هم کمک گرفتند تا به این پرونده ورود کند.

اخوت در پایان افزود: متأسفانه این رفتار واقعاً شائبه برانگیز است که چرا اینقدر دیر در خصوص یک پرونده می‌خواهند رأی اعلام کنند، این اتفاق  باعث شد تا تیم ما در حال حاضر بلاتکلیف باشد. متأسفانه هم لیگ برتر شروع شده و هم لیگ دسته اول؛ بعد از آن هم کمیته اخلاق بیانیه صادر کرد که ابزار لازم برای رسیدگی به این پرونده را نداریم و باید از قوه قضاییه کمک بگیریم. می دانیم باید چه کاری انجام بدهیم، برای من سوال است به چه دلیل مسائل فوتبالی باید خارج از فدراسیون فوتبال رسیدگی شود. ما شکایت کردیم که کمیته اخلاق به ما کمک کند ولی متأسفانه هنوز رأی قطعی صادر نشده است.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3nwdgo

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مذاکرات نهایی باشگاه خونه به خونه با محمدعلی رمضانیان