تاریخ انتشار: 1397/05/23 12:06
کد خبر: 134558

افشاگری؛ مفاد بندهای قرارداد تبریزی علنی شد

مهاجم سابق ذوب آهن با جدایی مامه تیام پیراهن آبی‌ها را برتن کرده و در اولین حضورش موفق به گلزنی برابر تراکتور سازی شد.
افشاگری؛ مفاد بندهای قرارداد تبریزی علنی شد

 تا قبل از قطعی شدن پیوستن مرتضی تبریزی به استقلال، مدیران باشگاه ذوب‌آهن به هیچ وجه از مواضع خود کوتاه نمی‌آمدند تا جایی که به نظر می‌رسید این انتقال در نهایت منتفی خواهد شد اما سرانجام توافق‌ها حاصل شد و تبریزی به استقلال پیوست. حالا سعید آذری مدیرعامل ذوب‌آهن در گفت‌وگو با مهر از ضمانت‌ها و تعهدات سنگینی که استقلال برای جذب تبریزی متقبل شده رونمایی کرده است.

این تعهدات آنقدر سنگین است که فقط با یک روز تاخیر در پرداخت، باعث دو برابر شدن مبلغ رضایتنامه تبریزی خواهد شد. آذری در این باره می‌گوید: «در توافقنامه‌ای که نوشتیم رییس کمیته انضباطی باشگاه ذوب‌آهن هم حضور داشت و این توافقنامه محکم و حقوقی است که رعایت نکردن مفاد آن برای استقلال ریسک بزرگی است. به ازای هر چکی که نخستین روز پاس نشود، غرامت ۵۰ درصدی روی هر چک می‌آید. به طور مثال اگر چک‌ها در موعد مقرر پاس نشود، استقلال باید ۲ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان بدهد. این تفاوت ویژه مدیریتی است و ما تمام جنبه‌ها را دیده‌ایم. فکر نمی‌کنم استقلال اینطور ریسک کند ولی باز هم به تفکرات حاکم بر این باشگاه بستگی دارد. غرامتی که با حضور رییس کمیته انضباطی باشگاه در توافقنامه گذاشتیم برای استقلال ریسک وحشتناکی دارد.»

پیش از این به نحوه قرارداد بستن مدیران قبلی انتقاد زیادی شد اما شرایطی که در قرارداد تبریزی وجود دارد دست کمی از قراردادهای قبلی که بسته شده، ندارد. بعید است آذری در این ارتباط کوتاه بیاید و قراردادی که بسته‌اند را فراموش کند، در چنین شرایطی استقلالی‌ها باید در هنگام تاریخ چک تمام عزم خود را جزم کرده تا بتوانند پول رضایت تبریزی را جور کنند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4jj8zz

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ترکیب استقلال مقابل تراکتورسازی؛ تبریزی فیکس شد