تاریخ انتشار: 1397/05/23 12:52
کد خبر: 134547

مهاجم جنجالی استقلال در آستانه خروج از لیست

مهاجم شمالی آبی‎ها که فصل هفدهم را با حواشی عجیب و نارضایتی هواداران روی سکوها پشت سر گذاشت، اکنون به در خروجی باشگاه نزدیکتر شده است.
مهاجم جنجالی استقلال در آستانه خروج از لیست

 با اتفاق‌هایی که در بازی استقلال برابر تراکتورسازی افتاد به نظر جدایی علی قربانی از این تیم قطعی شده است. وینفرد شفر در روزهای گذشته هرگز حاضر به انجام اظهارنظر دقیقی در مورد علی قربانی نشده است و صحبت در این باره را به آینده موکول کرده است. نکته جالب اما اینکه الحاجی گرو که تنها 2 روز از عقد قراردادش با استقلال می‌گذشت، در بازی با تراکتورسازی با پیراهن شماره 9 حدود 20 دقیقه برای آبی‌ها بازی کرد، پیراهنی که فصل قبل بر تن علی قربانی بود و او این شماره را از کاوه رضایی تحویل گرفته بود. با این شرایط جدایی علی قربانی از استقلال قطعی است و باید دید او در نهایت تا پایان نقل و انتقالات کدام تیم را برای ادامه فوتبالش انتخاب خواهد کرد.

البته این نکته را باید در مورد قربانی گفت که بنا به گفته مسوولان سازمان لیگ این بازیکن قراردادی با استقلال ندارد و در صورت اینکه استقلالی‌ها او را کنار بگذارند باید به دنبال تیم جدیدی باشد. باشگاه استقلال در مورد دو بازیکن اخلاق حرفه‌ای را رعایت نکرد.

علی قربانی و جابر انصاری طی چند وقت اخیر در بلاتکلیفی مطلق به سر می‌بردند و باشگاه استقلال حتی در دو نوبت خواست که آنها در تمرین حاضر شوند اما با آمدن بازیکنان جدید شرایط برای این دو بازیکن تغییر کرد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3z5wdb

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تمدید قرارداد قربانی مشخص نیست؛ مهاجم مغضوب آبی‌ها پای میز مذاکره