تاریخ انتشار: 1397/05/23 17:34
کد خبر: 134508

ستاره جوان استقلال بهترین جانشین جپاروف

هافبک جوان آبی ها با دوندگی بالای خود عملکرد بسیار خوبی در ترکیب این تیم داشته است.
ستاره جوان استقلال بهترین جانشین جپاروف

شروع فصل جدید برای استقلال با از دست رفتن سرور جپاروف همراه بود. بازیکنی تاثیر گذار در خط میانی که نقش فوق العاده ای در موفقیت استقلال داشت اما همواره حضور او با یک مشکل در این تیم همراه بود؛ مشکلی که با خروج این بازیکن از ترکیب و حضور اسماعیلی نه تنها برطرف شده بلکه باعث شده تا تبدیل به نقطه قوت اصلی آبی ها شود.

سرور جپاروف به دلیل شرایط بدنی و سنی برای انجام پرس تیمی همواره با مشکل رو به رو بود و نمی توانست مانند وینگرهای استقلال در پرس تیمی شرکت کند. نقطه ضعفی که اسماعیلی جانشین او ندارد و همین موضوع باعث شده تا استقلال تمامی گل های خود در شروع لیگ را با تکیه بر این موضوع و توپ گیری سریع به ثمر برساند.

اسماعیلی با توجه به اهمیت باز پس گیری سریع توپ در تیم شفر، دوندگی بالا و بازی خوانی باعث شده تا استقلال در این آیتم فوق العاده عمل کند و همه حریفان خود را به دردسر بیاندازد.

کادرفنی استقلال نیز در فصل گذشته همواره نسبت به این موضوع منتقد بودند و حالا جدایی جپاروف تبدیل به یک توفیق اجباری برای آنها شده تا با حضور اسماعیلی، آبی های تهرانی بتوانند هر چه بهتر حریفان خود را تحت تاثیر قرار دهند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3exovv

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


عجیب و باورنکردنی؛ مذاکره ستاره استقلال بری جدایی از آبی پوشان