تاریخ انتشار: 1397/05/25 15:43
کد خبر: 134239

شاگردان جان توشاک نخستین پیروزی را جشن می گیرند

شاگردان جان توشاک در سه هفته نخست از کسب پیروزی ناکام ماندند و حالا به دنبال نخستین برد در لیگ هجدهم هستند.
شاگردان جان توشاک نخستین پیروزی را جشن می گیرند

نتایج تراکتورسازان تا اینجای کار ناامیدکننده بوده اما نباید فراموش کرد که آن ها نفرات جدید بسیاری دارند و کادرفنی هم برای اولین بار در فوتبال ایران به مربیگری می پردازند. تی تی ها هفته گذشته با سه گل مغلوب استقلال شدند و در دو هفته نخست هم با 2 تیم تازه لیگ برتری شده به تساوی رسیدند.

این نتایج ضعیف سبب شده تا انتقادات از توشاک در تبریز آغاز شود. امروز خبرنگاران در نشست خبری انتقادات مختلفی به نمایش تیم سرخپوش شهرشان داشتند و مشخصا از عملکرد تراکتورسازان ناراضی بودند. توشاک نیز چهره ای برافروخته در نشست خبری داشت و به نظر می رسد او از جو فعلی رضایت ندارد. ادامه این روند می تواند شکاف زیادی بین هواداران و سرمربی ولزی ایجاد کند.

اما یک پیروزی مقابل سایپا سبب می شود تا این اتفاقات به باد فراموشی سپرده شوند. توشاک در همین باره گفت: هدف ما در بازی فردا مقابل سایپا کسب 3 امتیاز و پیروزی بوده و تلاش می‌کنیم نتیجه باخت برابر استقلال تهران را فراموش کنیم.

نکته جالب عدم شناخت کامل این مربی از برخی بازیکنان خودی و البته تیم حریف است. تا جایی که او اشکان دژاگه و مسعود شجاعی را «مهره های باتجربه ملی» می نامند و نامشان را استفاده نمی کند! او درباره تیم سایپا هم امروز اظهار داشت: من بیشتر روی تیم خود تمرکز کنم و تمام توان در طول هفته گذاشته و برای بازی فردا امیدوار هستم.

توشاک یکی از نامدارترین مربیانی است که تاکنون به ایران آمده و نمی توان در دانش فوتبالی اش بحثی انجام داد و باید دید در نهایت همکاری او تبریزی ها به کجا خواهد رسید.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2omeal

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


توشاک: آماده بازی فردا هستیم/هیچ محروم و مصدومی نداریم