تاریخ انتشار: 1397/05/25 16:43
جنگ جناحی سرخ‌ها در سمت چپ
کد خبر: 134226

رقابت دو ستاره پرسپولیس برای تصاحب یک پست

امید عالیشاه و شایان مصلح رقابت جالبی برای تصاحب پست هافبک چپ دارند.

پس از جدایی وحید امیری گمان می‌رفت امید عالیشاه مهره بی جانشین برانکو در پست هافبک - وینگر چپ باشد اما سرمربی سرخ ها در دیدار مقابل پدیده شایان مصلح را در این پست استفاده کرد تا به نوعی او را رقیب عالیشاه معرفی کند.

 

مصلح در طول این دو فصل بازی در پست های مختلف را تجربه کرده است. پس از چند نمایش متزلزل و پر اشتباه در دفاع چپ، برانکو به سبب قد بلند این بازیکن، او را در خط حمله به زمین فرستاد و شایان در برخی بازی ها به کار پرسپولیس آمد. شاید عمده انتقادات برانکو از مصلح در فرآیند دفاعی باشد که باتوجه به سیستم پرسپولیس نیازمند تلاش و دقت بسیار زیادی است.

حال در تمرین پرسپولیس مصلح تمام تلاشش را می‌کند تا بار دیگر به زمین برود. البته همچنان عالیشاه انتخاب اول پروفسور برای این پست است اما برانکو با تربیت جوانان چند پسته می‌خواهد رقابت را در کم مهره ترین تیم پرسپولیس هم به وجود بیاورد.

 

کار در نیم فصل دوم سخت هم خواهد شد. اضافه شدن مهدی ترابی و سروش رفیعی بدون شک عرصه را بر هافبک های پرسپولیس تنگ تر می‌کند و آن ها هیچ حاشیه امنی در ترکیب نخواهند داشت. این موضوع سبب خواهد تا علاوه بر تلاش در بازی ها، بازیکنان در تمرین هم تلاش مضاعفی داشته باشند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/27a8ln

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


دردسر پرسپولیس برای جذب شاه ماهی/ بازیکنانی که فسخ نمی کنند تا جا برای بمب نقل و انتقالات باز شود