تاریخ انتشار: 1397/05/25 19:39
کد خبر: 134199

سود استقلالی‌ها از انتقال دلفی به آیندهوون چقدر است؟

باشگاه استقلال خوزستان برای انتقال ستاره جوان و ملی پوش خود به آیندهوون هلند، ۵۵۰ هزار یورو دریافت می‌کند.
سود استقلالی‌ها از انتقال دلفی به آیندهوون چقدر است؟

 پس از نهایی شدن انتقال یونس دلفی از استقلال خوزستان به پی اس وی آیندهوون، سه سه شنبه شب خبری منتشر شد که دلفی باید به هلند برود و در تست های قهرمان سابق اروپاحضور یابد تا پس از تایید و انجام مراحل اداری، به جمع لژیونرهای ایرانی اضافه شود. البته با اعلام‌ حمید استیلی، مدیر تیم ملی امید دلفی کماکان در اردوی این تیم حضور دارد و خارج نمی شود.

این بازیکن که لقب جوانترین بازیکن و گلزن تاریخ لیگ برتر را یدک می کشد، اکنون همراه با تیم ملی امید در جاکارتا اندونزی است و به زودی به آیندهوون می پیوندد.

طبق اعلام‌ امیر سلطانی، مدیرعامل باشگاه استقلال خوزستان، توافق میان این باشگاه و تیم‌هلندی ۵۵۰ هزار یورو است که با هر یورو ( ۱۱ هزار و ۸۰۰ تومان ) مبلغ این انتقال نزدیک به ۷ میلیارد تومان می شود.

نکته جالب اینکه آبی های دیار کارون در فصل نقل و انتقالات تابستانی لیگ‌هجدهم، تنها ۳ میلیارد تومان هزینه کرده اند و گرانترین بازیکنان این تیم ۳۵۰ میلیون تومان هستند و در صورتیکه دلفی به آیندهوون برود، ۲ برابر هزینه نقل و انتقالاتی استقلال خوزستان در فصل نقل و انتقالات به حساب این تیم می رود.

امیر سلطانی، مدیرعامل استقلال خوزستان با تایید این موضوع بیان کرد: تیم خوبی داریم و امیدوارم بتوانیم با جوان ها و با تجربه ها نتایج خوبی در لیگ برتر بگیریم. ۲۰ درصد از قرارداد بازیکنان و کادرفنی پرداخت شد و تلاش می کنیم تا به موقع پرداختی داشته باشیم.

او افزود: هدف استقلال خوزستان استفاده از بازیکنان جوان و انتقال آنها به اروپا مانند یونس دلفی است و امیدواریم در این راه موفق باشیم.

او افزود: توافق میان ما و تیم‌هلندی ۵۵۰ هزار یورو است و امیدواریم با انتقال بازیکنان جوان به اروپا بتوانیم سود خوبی کنیم.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/48bdwn

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


حضور ستاره استقلال در تمرینات آیندهوون هلند دردسرساز شد