تاریخ انتشار: 1397/05/25 20:42
کد خبر: 134189

حق‌شناس: شرمنده مردم رشت شدیم/ سپیدرود بیمار است

مربی تیم فوتبال سپیدرود رشت گفت: با شکست برابر پدیده شرمنده مردم رشت شدیم.
حق‌شناس: شرمنده مردم رشت شدیم/ سپیدرود بیمار است

 سهیل‌ حق‌شناس پس از شکست 2 بر صفر تیم سپیدرود مقابل پدیده خراسان گفت: به عنوان نماینده بازیکنان و کادرفنی، اینجا نشسته‌ام تا ابتدا از مردم خوب شهرم تشکر کنم. پس از باخت سنگین مقابل سپاهان در رشت، وقتی با این شور و حال ما را تشویق می‌کنند، باعث افتخار و غرور ماست. به بنده اعتماد کردند و دست آنها را می‌بوسم و اگر سرمان پایین است، به خاطر شکستی است که رقم خورد و شرمنده مردم شدیم که نتوانستیم امتیاز بگیریم.

وی ادامه داد: کاملاً مشهود بود که بازیکنان این هفته خوب تمرین کردند. ما هم قطره کوچکی از این دریا بودیم که در این هفته بتوانیم کاری انجام بدهیم. می‌دانستیم پدیده چطور بازی می‌کند. استفاده آنها از توپ‌های بلند، بازیکنان سرعتی، استفاده از مدافع چپ و ... را آنالیز کرده بودیم، اما شناخت ما به ثمر نرسید.

مربی سپیدرود خاطرنشان کرد: نمی‌گویم باخت برای من جای خوشحالی دارد، اما خوشحالم چون به نظرم هفته‌ای که گذشت نشان دادیم پیشرفت داشتیم. باید روی کارهای بدنی کار کنیم، چون اصلاً کار بدنسازی نکردیم و بازیکنان از یک جایی به بعد کم آوردند و از دقیقه 70 به بعد حملات ما نیز خنثی می‌شد.

حق‌شناس در واکنش به این مسئله که مشکلات سپیدرود از کجاست، گفت: این هفته تمام فکر و ذکرم را گذاشتم روی اینکه تیمم را یک پله بالا بکشم. مشکلات را همه می‌دانند و وقتی می‌دانیم، چرا مشکلات را از مسئولان نمی‌پرسید؟ من تلاش خودم را کردم و می‌خواهم به سپیدرود کمک کنم و اگر ببینم نمی‌توانم، برای مسئولان نامه می‌نوسیم و از مردم شهر رشت خداحافظی می‌کنم. اینکه چه کسی کم کاری می‌کند، موضوعی است که خودتان باید از افراد مربوط به این موضوع سوال کنید و خودتان هم می‌دانید چه کسانی هستند. اگر من در این مورد صحبت کنم، می‌گویند که حاشیه درست می‌کند و بهتر است چیزی نگویم.

وی در پاسخ به سؤال دیگری در ارتباط با مشکلات تیم سپیدرود، تصریح کرد: فکر می‌کنم سوال شما را پاسخ دادم. تک تک شما می‌دانید مشکل کجاست و من نمی‌خواهم اسم بیاورم. ما مشکل مالی و لجستیکی داریم و با حضور بیات بخشی از آن حل شده، اما نمی‌خواهیم خودمان را گول بزنیم. از این یک ماه سپیدرود می‌توان یک کتاب نوشت. همه می‌دانند چه خبر است، اما خودشان را به آن راه زده‌اند. حتی شمایی که اینجا نشسته‌اید. اینجا یک مسئولیت را به من سپرده‌اند و گفته‌اند تا زمانی که سرمربی جدید بیاید، کار کنم و تیم را جمع کنم.

حق‌شناس اضافه کرد: من به کسی مدیون نیستم و کار خودم را کردم و این وظیفه شما رسانه‌هاست که قلم و میکروفن به دست دارید تا دنبال مشکلات بروید. سپیدرود بیمار است و اگر بخواهم درباره مشکلات مالی، لباس، زمین و... صحبت کنم اشک بازیکنان در می‌آید. یکسری بازیکنان هم خارج از استان هستند و می‌خواهند کاری برای خانواده خود انجام بدهند، اما نمی‌توانند. اگر بخواهم روی مشکلات انگشت بگذارم، چیزی حل نمی‌شود چون من یک وظیفه دیگر داشتم. اینکه مشکلات دست مالک باشگاه است، هیئت فوتبال است، الهه ورزش دنیاست یا هر کسی دیگر، شما باید دنبال آن باشید.

وی اظهار داشت: من اصلاً خودم را برای تیم بزرگ سپیدرود به عنوان سرمربی نمی‌بینم. ما الان هیئت مدیره،‌ مدیرعامل و مالک داریم. این‌ آقایان با من صحبت کردند و گفتند فعلا به عنوان مربی کنار تیم بمان. با یکی، دو نفر هم برای هدایت تیم صحبت شده، اما نمی‌دانم چرا هنوز سرمربی انتخاب نشده است. یکی، دو روز قبل هم به من گفتند، فعلاً با سرمربی به توافق نرسیدیم و فعلاً تو هدایت تیم را به عهده داشته باش. من هم از مدیران باشگاه خواهش کردم بعد از بازی مقابل پدیده حتماً سرمربی را انتخاب کنند. امسال، سال هفدهمی است که در سپیدرود حضور دارم، پانزده سال به عنوان بازیکن و دو سال به عنوان مربی. این مردم به من اعتماد دارند و من الان نمی‌توانم به عنوان رأس کادرفنی کار کنم. اگر واقعاً خواسته این است، من نمی‌توانم،‌ الان من باید کنار بشینیم و کار یاد بگیرم. ضمن اینکه باید یک مربی در شأن سپیدرود بیاید، نه فردی که دو روز بعد حرف و حدیث درست شود.

مربی سپیدرود در ادامه با بیان اینکه مشکل اصلی سپیدرود مشکلات مالی است،‌ تصریح کرد: باید از مدیرعامل و مالک باشگاه پول بگیریم،‌ شما نگاه کنید ما الان سه جای خالی داریم، اما مشکل بزرگ‌مان مالی است. اگر بتوانیم مشکلات مالی را حل کنیم و مصدومان‌مان هم برسند و سه جای خالی لیست‌مان را نیز پر کنیم، می‌توانیم عمکلرد بهتری داشته باشیم؛ البته باید درست یارگیری کنیم. شما مطمئن باشید سپیدرود بلند خواهد شد. با این فوتبالی که امروز بازیکنان نشان دادند مطمئن باشید سپیدرود می‌تواند در ورزشگاه خانگی خود به کسی باج ندهد.

حق‌شناس گفت: اگر پول داشتیم بازیکن خارجی می‌گرفتیم. شما نگاه کنید، استقلال در هفته قبل دو بازیکن خارجی بازی داد و موفق شد با آن نتیجه خوب تراکتورسازی را شکست دهد. بازیکن خوب اگر از هر کشوری باشد می‌توان آن را جذب کرد. مربی هم باید به تیم کمک کند و دلسوز باشد. باید قدر این مردم را دانست. این مردم گناه دارند، آنها برای این تیم دل می‌سوزاند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3qprv9

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


حق‌شناس: نگاه سرمربی‌گری به سپیدرود ندارم