تاریخ انتشار: 1397/05/26 13:19
کد خبر: 134127

ابهامی بزرگ در خصوص گل پارس جنوبی به استقلالی ها

با وجود اعتقاد ابراهیم صالحی برای زدن گل پارس جنوبی جم به استقلال اما داور بازی گل را به نام مدافع حریف ثبت کرد.
ابهامی بزرگ در خصوص گل پارس جنوبی به استقلالی ها

گلی که پارس جنوبی جم به استقلال زد،‌روی اشتباه آرمین سهرابیان مدافع آبی ها به ثمر رسید، نکته مهم اما درباره زننده این گل است. جایی که ابراهیم صالحی و آرمین سهرابیان تقریبا به طور همزمان به توپ ضربه زدند اما داور گل را به نام آرمین سهرابیان ثبت کرد.

در این صحنه ابراهیم صالحی با فشاری که به دفاع استقلال آورد، توانست به توپ ضربه بزند که در ادامه توپ به پای سهرابیان برخورد کرد و وارد دروازه شد. صالحی اما اعتقاد داشت در لحظه آخر توپ به پای خودش خورده و باید گل را به نام خودش می‌نوشتند. این مهاجم گلزن که پیش از این دو بار دروازه حریفان را باز کرده بود، بسیار علاقه‌مند بود مقابل استقلال نیز گلزنی کند و در صدرجدول گلزنان قرار بگیرد اما تیم داوری و آرمین سهرابیان مانع این امر شدند.

صالحی حتی در پایان مسابقه پارس جنوبی و استقلال که با برد شاگردان مهدی تارتار همراه بود، همراه با آرمین سهرابیان نزد ناظر و داور مسابقه رفتند تا مدافع استقلال خودش اعلام کند در لحظه آخر توپ به پای مهاجم خورده و گل باید به نام شماره 10 پارس جنوبی ثبت شود. 

صالحی در مصاحبه خود بعد از مسابقه نیز گفت:‌ گل به نام من ثبت می شود و خود آرمین سهرابیان به داور این را گفت و داور هم اسم من را به عنوان گلزن ثبت کرد.

وی در پاسخ به سوالی که اگر توپ به پایت برخورد می کرد گل نمی شد هم گفت:«فکر می کنم؛ اگر توپ به من برخورد نمی کرد به بیرون می رفت. چه اصرار دارید که گل به نام من نباشد! توپ روی پای من نشست و گل شد. در اصل گل جم به آبی پوشان کار خودی ها نبوده است و من آن را وارد دروازه استقلال کردم.»

همه این اتفاقات باعث شد تا حسین زرگر داور مسابقه دیروز و غلام سلیمانی ناظر در پایان بازی فیلم صحنه را بازبینی کنند اما در نهایت بازهم به این نتیجه رسیدند که توپ با برخورد به پای سهرابیان تغییر مسیر داده و وارد دروازه شده و گل باید به نام مدافع استقلال ثبت شود.

نکته قابل توجه این بود که با ادامه پیگیری‌های مهاجم پارس جنوبی و انکار داوران بازی مبنی بر گلزنی مدافع استقلال، صالحی نیز در نهایت راضی شد و از طریق یکی از مسئولان باشگاه به داوران بازی پیغام داد که به نظرشان احترام می‌گذارد و به آنها خسته نباشید گفت.

عکس‌ها: مهدی مهران‌نژاد

 

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/48bdpn

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



ترکیب 11 نفره استقلال جهت تقابل با پارس جنوبی جم