تاریخ انتشار: 1397/05/26 13:55
کد خبر: 134122

طاقت دروازه بان جوان استقلال تمام شد!

دروازه بان استقلال شب گذشته از نیمکت نشینی خود در بازی با پارس جم ابراز ناراحتی کرد.
طاقت دروازه بان جوان استقلال تمام شد!

سیدحسین حسینی که جام جهانی را به دلیل نیمکت نشینی در هفته های پایانی فصل گذشته  از دست داده بود برای فصل جدید امید زیادی داشت که به دروازه بان اول استقلال تبدیل شود و مسافر جام ملت های آسیا شود.

با این حال حسینی چند روز قبل از بازی با پیکان در هفته اول لیگ برتر مصدوم شد و این بازی و بازی با ذوب آهن در هفته دوم را از دست داد.

حسینی اما از بازی با تراکتورسازی توانست خود را به شرایط مسابقه برساند اما نمایش خوب مهدی رحمتی در  2 بازی اول باعث شد شفر دست به ترکیب تیم برنده نزند.

اما در این بین گفته می شود سیدحسین حسینی زمانی که متوجه شد در بازی شب گذشته هم جایی در ترکیب استقلال ندارد، ناراحت شد تا جایی که حوصله ای برای ورود به زمین برای گرم کردن مهدی رحمتی نداشت.

با این حال حسینی با درخواست شفر به زمین رفت و با تکیه دادن به تیر دروازه شاهد گرم کردن بازیکنان استقلال بود.

آنچه مسلم است حسینی خود را در خطر از دست دادن جام ملت ها می بیند و شاید به همین دلیل هم باشد که طاقت دروازه بان جوان استقلال تمام شده است و باید دید در نهایت شفر چه تصمیمی در باره خط دروازه تیمش خواهد گرفت.

البته انتظار می رود حسینی به عنوان یک دروازه جوان برخورد حرفه ای تری با این موضوع داشته باشد چراکه رحمتی هم به عنوان رقیب او فصل قبل شرایط مشابه او را تجربه کرده بود.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4ypr6m

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


بیرانوند: تلخ‌ترین شب زندگی‌ام را پشت سر گذاشتم / من بازیکن پرسپولیس هستم