تاریخ انتشار: 1397/05/27 14:30
کد خبر: 133971

قصه تکراری 2 پادشاه و یک اقلیم در قفس توری استقلال

تیم فوتبال استقلال در هفته چهارم رقابت‌های لیگ برتر در روزی که حقش باخت نبود و می‌توانست حداقل به یک تساوی دست‌یابد، تن به شکست داد.
قصه تکراری 2 پادشاه و یک اقلیم در قفس توری استقلال

مهم‌ترین اتفاق این دیدار نیمکت‌نشینی دوباره سیدحسین حسینی دروازه‌بان استقلال بود. او فصل گذشته از همین دیدار مقابل پارس جنوبی‌جم به ترکیب اصلی استقلال راه یافته بود و توانست برای 10 هفته متوالی مهدی رحمتی را نیمکت‌نشین کند و حتی یک رکورد طلایی در ثبت کلین‌شیت از خود برجای بگذارد اما امسال هنوز نتوانسته نظر مساعد وینفرد شفر، سرمربی استقلال را به خود جلب کند و البته رقیبش نیز فعلا عملکرد خوبی داشته است.

حسینی قبل از شروع این بازی به‌شدت عصبانی بود و حتی زمانی که رحمتی برای گرم کردن به زمین رفت، کنار وی حضور نداشت و ترجیح داد در رختکن بماند. گلر جوان که بعد از گرم کردن رحمتی به چمن آمد هنگامی که یک توپ جمع‌کن می‌خواست با وی عکس یادگاری بیندازد از انجام این کار امتناع ورزید تا نشان دهد نیمکت‌نشینی چقدر روی وی تاثیر گذاشته است.

 نگرانی حسینی از غیبت در جام ملت‌ها

حسینی که به خاطر همین نیمکت‌نشینی جام‌جهانی 2018 روسیه را از دست داده بود حالا دیگر نمی‌خواهد جام ملت‌های پیش رو را از دست بدهد. نزدیکان وی می‌گویند گلر 26 ساله اعتقاد دارد اگر در دیدار این هفته مقابل فولاد و همچنین دیدار آسیایی پیش رو مقابل السد قطر نتواند در ترکیب استقلال بازی کند در اولین اردوی تیم ملی که از دو هفته دیگر استارت خواهد خورد حضور نخواهد داشت چون قطعا کارلوس کی‌روش سرمربی تیم‌ملی بازیکنانی را دعوت می‌کند که با آنها پیش از این کار کرده و در جام‌جهانی 2018 روسیه حضور داشته‌اند.

 رحمتی، گزینه اول شفر برای السد

با آمادگی این روزهای مهدی رحمتی در ترکیب استقلال و رفتارهای اخیر حسینی بعید به نظر می‌رسد که وینفرد شفر بخواهد به ترکیب تیمش دست بزند. حداقل در دیدار آسیایی مقابل السد قطر که خیلی برای استقلالی‌ها حائز اهمیت است قطعا از وجود مهدی رحمتی که هم تجربه بالایی دارد و هم کاپیتان تیمش است بهره خواهد برد. با این اوصاف به نظر می‌رسد شفر باید امسال برای انتخاب دروازه‌بان‌هایش یک تصمیم جدی بگیرد زیرا هر دو گلرهای استقلال در اوج آمادگی هستند و قطعا هیچ‌کدام دیگر راضی نمی‌شوند نیمکت‌نشین همدیگر باشند و شاید حتی تا نیم‌فصل یکی از آنها از استقلال جدا شود.

استقلالی‌ها بعد از شکست برابر پارس جنوبی و هنگامی که می‌خواستند از جم به تهران بازگردند، حسینی را کنار خود نداشتند زیرا وی با کسب اجازه از مربیان به شیراز رفت تا هم کمی از حاشیه و هیاهو دور باشد و هم از لحاظ فکری کمی با خودش خلوت کند. باید منتظر ماند و دید در تمرین امروز استقلال، حسینی حضور خواهد داشت یا خیر و اگر این دروازه‌بان به تمرین آمد شفر چه برخوردی با وی خواهد داشت.

 محمدی: باید راه رحمتی را برود

محمد محمدی دروازه‌بان اسبق استقلال درخصوص حضور دو دروازه‌بان همسطح در یک تیم گفت: «حضور دو دروازه‌بان خوب در یک تیم به صلاح نیست مثل زمان حضور من و طالب‌لو یا طالب‌لو و رحمتی.»

وی ادامه داد: «رحمتی در این چهار بازی نشان داده که سرحال است و عملکردش هم گویای این موضوع است. اگر حسینی هم مصدوم نمی‌شد الان رقابت خوبی بین آنها وجود داشت. من بارها به حسینی گفته‌ام آینده متعلق به اوست و می‌تواند سال‌ها گلر تیم ملی باشد.»

محمدی که سابقه بازی در پرسپولیس و تیم ملی را هم دارد، تصریح کرد:‌ «حسینی باید تمرکز خودش را برای کار بگذارد تا دوباره جایگاه خودش را به دست بیاورد، درست مثل رحمتی که فصل گذشته ۱۰ بازی نیمکت‌نشین بود اما هیچ اعتراضی نداشت، تلاش کرد و دوباره فیکس استقلال شد.»

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3z5rdb

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ویسی: بازی با تیم‌های پرسپولیس و استقلال می‌تواند خیلی خوب یا خیلی بد باشد