تاریخ انتشار: 1397/05/28 19:06
کد خبر: 133824

مروارید سیاه همچنان دور از ترکیب پرسپولیس

گادوین منشا در چهار هفته گذشته از لیگ، به عنوان بازیکن ذخیره در ترکیب سرخپوشان قرار گرفته و تا به حال، عملکرد بدی هم نداشته به خصوص که در هفته دوم مقابل فولاد خوزستان موفق به گلزنی شد.
مروارید سیاه همچنان دور از ترکیب پرسپولیس

 گادوین منشا همچنان باید روی نیمکت ذخیره‌ها بنشیند زیرا برانکو قصدی برای نیمکت‌نشین کردن علی علیپور ندارد و از سوی دیگر، نمی‌تواند از سیامک نعمتی در ترکیب تیمش صرف‌نظر کند.

او همچنان به نیمکت‌نشینی منشا پافشاری دارد و انگار قرار نیست از خواسته‌هایش کوتاه بیاید. با این حساب، منشا برای بازگشت به ترکیب اصلی، همچنان باید منتظر بماند.

جالب اینکه قبل از شروع فصل، برانکو ایوانکوویچ به صورت رسمی گفته بود گادوین منشا در اختیار باشگاه قرار دارد و مدیران تیم باید در مورد ادامه فعالیتش نظر بدهند. چه بسا اگر باشگاه پرسپولیس درگیر محرومیت نبود، خیلی زودتر از این‌ها عذر منشا را می‌خواست، اما منشا حداقل تا نیم‌فصل باید در تیم بماند و شاید تمام این مدت را نیمکت‌نشین باشد!

به هر حال منشا در بازی مقابل صنعت نفت آبادان نیز شانس زیادی برای حضور در میدان ندارد مگر اینکه اتفاق مهمی رخ بدهد و این بازیکن را به سمت ترکیب اصلی پیش ببرد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4589oq

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


انگیزه بالای زوج زهردار پرسپولیس دردسر اصلی سایپا